Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lakritspipan
Adams mamma skrev:Nu är det ju två, har inte sjalat och kan dessutom inte sy, blir snart värsta ufot här :lol:
Jag kan inte heller sy :tumup:
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Elin G skrev:
Adams mamma skrev:Är beco en sele? Trikå om det är sjal eller sele fattar jag den som då? Vet nån om det finns nån affär i Lundatrakten där man prova eller är det beställa på nätet som gäller?
Exakt beco är en sele. Finns i många olika modeller, det jag tycker är bra med butterfly är att man först sätter på selen och sen sätter i barnet, utan att man behöver ta av axelremmarna.
Det här låter ju superbra, det saknar jag verkligen med vår Ergo! Man kanske skulle försöka sälja den och köpa en sådan sele istället...
Användarens profilbild
Av HannaGerda
Adams mamma skrev:Nu är det ju två, har inte sjalat och kan dessutom inte sy, blir snart värsta ufot här :lol:
:Hahaa: :Hahaa:

Vilka härliga bekännelser du kommer med..

Jag kan ju bekänna att jag har mitt nya barn i barnvagn nästan jämt nu... Hon bara ligger där och somnar... Stora barnet skrek och skrek. Använder sjalen typ en eller två gånger i veckan. :oops: :D
Användarens profilbild
Av moggleif
Finns många aktiva lundabor med nu ettåringar och äldre. De visar garanterat! Ändra rubriken eller skapa, en ny tråd eller anordna en lundaträff! Så kan du klämma på deras bärdon! Det som är grymmast med sb! Man får prova allt!
Användarens profilbild
Av november
Meh, bor du i SKÅÅÅNE?! :app: :vågen: var helt säker på att du bodde i Gbg. :siishah: det var en bekännelse det med. ;-) :heart:
Användarens profilbild
Av theos
Lakritspipan skrev:
Inte jag heller.. :intetitta:
Av Adams mamma
november skrev:Meh, bor du i SKÅÅÅNE?! :app: :vågen: var helt säker på att du bodde i Gbg. :siishah: det var en bekännelse det med. ;-) :heart:
Sist ajg avslöjade det var det någon som var helt säker på att jag bodde i Stockholm, jag måste ha nån sorts urban utstrålning :lol: men nej, liten liten håla utanför Lund. Är du också här nere?
Användarens profilbild
Av darnia
theos skrev:
Lakritspipan skrev:
Inte jag heller.. :intetitta:
Inte jag heller, men min karl sydde egna alster (till föreningsverksamhet) när jag träffade honom (nu verkar han ha lagt av pga tidsbrist).
Användarens profilbild
Av Carolinah
Jag skulle rösta på en trikåsjal och en sele i början, så kan du känna dig för vad som passar dig bäst. En trikåsjal är ju väldigt lätt att ha färdigknuten på sig så jag tycker nog det ofta är lika smidigt som en sele. Nu är min kille snart ett år och jag har på senare tid känt mer för sele, åker också mycket bil och bär barnet därifrån ofta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?