Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jag ska inte spamma tråden med mitt YlloTyll-ältande, men jag vill berätta att jag idag mailade dem om hur dåligt jag tycker de har hanterat detta och att deras 10%-kompensationserbjudande inte kändes tillräckligt. Ganska snart svarade de och nu erbjöd de sig minsann att skicka en härva till mig eller kompensera mig vid mitt nästa köp om jag hellre ville det. och så avslutar de med:
Vi försöker alltid göra vårt bästa för att ge våra kunder god service, och tar verkligen åt oss av din kritik.
Användarens profilbild
Av melon
Fryle skrev:Jag ska inte spamma tråden med mitt YlloTyll-ältande, men jag vill berätta att jag idag mailade dem om hur dåligt jag tycker de har hanterat detta och att deras 10%-kompensationserbjudande inte kändes tillräckligt. Ganska snart svarade de och nu erbjöd de sig minsann att skicka en härva till mig eller kompensera mig vid mitt nästa köp om jag hellre ville det. och så avslutar de med:
Vi försöker alltid göra vårt bästa för att ge våra kunder god service, och tar verkligen åt oss av din kritik.
Det är intressant att få veta hur det går, inte alls tråkigt ältande :tumup:

Bra att de tagit åt sig av dina åsikter, fast jag tycker de borde erbjudit det på en gång. Det var självklart egentligen.
Användarens profilbild
Av Mosan
ellla skrev:
Maddemoa skrev:
Fryle skrev:Vilket snyggt fodral, kvarnvik o glis! :vågen:
:iagree: :love:
Superfint!
:jippiii:
Användarens profilbild
Av ellla
Juliusdotter skrev:
Mosan skrev:
ellla skrev:
Maddemoa skrev:
Fryle skrev:Vilket snyggt fodral, kvarnvik o glis! :vågen:
:iagree: :love:
Superfint!
:jippiii:
Fiiint (var det inte ella som också fått nått sånt där snyggt)
Johorå! Jag är lycklig ägare till ett :)
mly skrev:
Trulsamin skrev:
mly skrev:
Trulsamin skrev:Bild

Så här ser första delen ut av Montegon, som sagt, jag är inte säker på att garnet gör sig så bra, när man blockar den kommer mönstret synas bättre men frågan är om den randar för snabbt och för skarpt...
Sockgarn från netto? Om det är det är ränderna väldigt olika breda.Mina down the rabit hole som jag visade mönstret till i ufo tråden är stickade i det garnet, väldigt fint, men kanske inte i spetssjal :hmm:
Ingen aning, får se, kanske blir fint som en barnsjal, Alissa är nog sugen på en haha :) Eller så repar jag upp en gång till och byter garn, är andra gången på två dagar jag stickar första ledtråden... det är fördelen med att början är snabbstickad :)
Färgerna är iaf superfina. Jag har fastnat på v 25. Stickar du efter diagram eller texten?
Jag stickade ena efter text och andra efter diagram, tror jag fastnade på varv 25 första gången med men det löste sig när jag repade upp och började om hahaha :P Har stickat en vit också så jag har två stycken färdiga ledtråd 1 :tumup:
  • 1
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 219

Jag tänkte ge mig på en liten upp[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?