Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vill gärna ha konkreta tips typ "det o det märket som kan köpas här o där" då jag är total nybörjare o helt oinsatt gällande barnkläder öh.

Bär ofta L som snart blir 6 mån på hundpromenader, det har blivit mer o mer rygg så just nu bär jag mest i MT o sele i väntan på att knytträningen ska ge tillfr resultat nog för att våga sig ut. Har köpt ett MAM deluxe bärskydd, inte intr m bärjacka i dagsläget. Men vad ska L ha på sig? O hur mkt behöver man klä på dem? Än så länge har det funkat bra m det jag redan har, han håller sig varm på kroppen men ben, fötter o ibland armar o händer är ibland lite småkalla när vi kommer in. Har en tunnare overall som jag tänkt prova med, men vad mer? Har också ett par vindfleecetossor fr Pop, hur längre räcker de o vad ha under? Tänker mig kanske ett ullunderställ, elefant/väpnarluva och kanske även sockar och vantar i ull? Stickade sockor och vantar finns. Räcker det med bara elefanthuva, eller har man det under? Vilka märken/var/vad kan ni rekommendera? Har redan ägnat så mycket tid åt att sitta och leta, men jag vill höra vad folk är nöjda med. Känns inte som om jag kan bestämma mig när jag inte har koll alls. Skor har man väl inte på en så liten antar jag.

Snälla hjälp mig klä ungen! :)
Senast redigerad av Carolinah den tor sep 27, 2012 10:34, redigerad totalt 1 gånger.
mandisg skrev:Rånarluva! Varma tossor eller raggsockar.
Jag brukar lägga till ett par tunnare vantar och en stickad tröja också. Mina barn tenderar att sitta och vifta med armarna utanför selen/sjalen/bärjackan :D

Dubbar är guld värt när halkan kommer. Finns skor med dubbar också, men behovet av dubbar skiftar från år till år. Förra vintern behövde jag knappt dubbar alls och vintern dessförinnan var det på dagligen under lång tid...
Jag hittade en bra rånarhuva på coop forum (pierre robert). På kappahl köpte jag förra året en tunn Fleeceoverall i 86. Den var smal i modellen så den satt bra, den extra längden täckte händer ochfötter bra - och den funkar iår med! Eftersom han alltid satt innanför jackan hade vi inte varmare lägger än så. Jo, ett par vindfleecetossor från PoP. Och raggsockar. PoPs ullfrotté gillar jag oxå - varm o mjuk!
Rent generellt tycker jag ull är bra, både på den som bär och blir buren. Mindre obehag av svett.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?