- tis sep 18, 2012 19:50
SCSI skrev:Nej, jag HAR faktiskt sett dig tidigare också med grabben i sjal på ryggen, på längre avstånd och innan jag kopplade ihop att det var DUcamsch skrev:Ja, SCSI har jag också sett bärandesJag har väl bara burit på väska när du sett mig?![]()
Men i övrigt har jag sett betydligt fler sjalare i Linköping (och inte bara de jag känner).
Jag märkte definitivt skillnad i gloendet, men jag gillar heller inte att "sticka ut" utseendemässigt så jag tror inte folk tittar extra utan barn direkt.
Nu är jag - och framför allt har varit - en sån där som märks, så jag brukar inte ta så stor notis om folk som glor, men jag försöker alltid utgå från att de helt enkelt tycker att det ser fantastiskt mysigt/smart/praktiskt ut, eller helt enkelt tycker att antingen ungen eller sjalen är snygg.

Jag är stolt mamma till 2 barn här på jorden och en liten stjärna på himlen.
Lillan född okt -07 bärs sällan numera men i så fall i batikfärgad grön Gås, ringsjal eller i hemsydd sele
Lillan född okt -07 bärs sällan numera men i så fall i batikfärgad grön Gås, ringsjal eller i hemsydd sele