Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Funkar till sjal och meitai tycker jag, som inte har ett eget knäppbälte runt midjan.
Men jag har inte prövat mkt med sele så det är möjligt att det också funkar,en jag tycker det känns knöligt!
Sofie skrev:Funkar till sjal och meitai tycker jag, som inte har ett eget knäppbälte runt midjan.
Men jag har inte prövat mkt med sele så det är möjligt att det också funkar,en jag tycker det känns knöligt!
Ja jag kan tänka mig det. Man kanske behöver olika väskkoncept till mei tai och sele?
Av Sofie
mammatillE skrev:
Sofie skrev:Funkar till sjal och meitai tycker jag, som inte har ett eget knäppbälte runt midjan.
Ja jag kan tänka mig det. Man kanske behöver olika väskkoncept till mei tai och sele?
Thai-västa funkar till allt har jag förstått :tumup:
mammatillE skrev:För jag tänker att typ manducas midjeväska ju inte fungerar om jag bär i mei tai.. :hmm:
Går det inte att sätta Manducas midjeväska på mei taiens midjebälte då? Eller drar det snett eftersom MTs midjebälte inte är lika vadderade som på en sele :hmm:
Jag använder en helt vanlig midjeväska t alla mina bärdon när jag är ute på hundpromenad. Det går ju att ställa om bandet så man kan sätta den där det passar. M sjal el MT har jag den långt ner på höften o med sele mer kring midjan. Det funkar hur bra som helst.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?