- lör sep 08, 2012 19:26
Ja ibland händer det att man har tur och det händer väldigt sällan. Men förra veckan så vann jag en ullsjal av Ellevis vinter kollektion
Färgen skulle vara en överasknig och igår kom den efterlänktade sjalen
Den är såååå mjuk ock stadigt och inte stickig alls som vissa ullsjalar brukar vara.
Den är enkelt sjala med och själva knuten blir inte stor Jag är helt enkel kär
Och bildbomb

Baksidan
och tada min älskade sjal jag gillade inte färgen från Ellevills bilder men när jag såg den live det är mina färger

Jag var tvungen sjala snabbt med den två åringen fick agera som modell

Färgen stämmer bättre överäns med dem två första bilderna det var mörk i hallen
Imorgon ska jag ta bilder när vi är ute
Och lite jämförelse med andra sjalar
Här är bärbilderna från idag

JAg älskar denna sjalen ännu mer vi gick fyra timmar idag och jag behövde inte rätta till sjalen en enda gång. Jag har haft många zaror men denna är den bästa hittils jag tycker dem har lyckats med sina ullsjalar

Färgen skulle vara en överasknig och igår kom den efterlänktade sjalen

Den är såååå mjuk ock stadigt och inte stickig alls som vissa ullsjalar brukar vara.
Den är enkelt sjala med och själva knuten blir inte stor Jag är helt enkel kär

Och bildbomb

Baksidan

och tada min älskade sjal jag gillade inte färgen från Ellevills bilder men när jag såg den live det är mina färger

Jag var tvungen sjala snabbt med den två åringen fick agera som modell

Färgen stämmer bättre överäns med dem två första bilderna det var mörk i hallen
Imorgon ska jag ta bilder när vi är ute
Och lite jämförelse med andra sjalar

Här är bärbilderna från idag

JAg älskar denna sjalen ännu mer vi gick fyra timmar idag och jag behövde inte rätta till sjalen en enda gång. Jag har haft många zaror men denna är den bästa hittils jag tycker dem har lyckats med sina ullsjalar

Senast redigerad av Bebile74 den tis okt 08, 2013 15:13, redigerad totalt 2 gång.
Stolt mamma till Suzanna 96/10 Athena 08/12 Aris 10/02 Alexander 12/06