Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vimla
#8098230
MariaKB skrev:
Vickla skrev:
MariaKB skrev:Någon annan som vill sälja sin bok?
Ja, jag kan nog tänka mig att göra det. Har läst den men känner inte att jag måste behålla den. Ska bara bläddra i den hemma först för säkerhets skull (är på jobbet nu 8) )
super! :)
Hann inte igår, kom hem sent, men ska försöka komma ihåg det idag! :tumup:
Användarens profilbild
Av vimla
#8101196
Vickla skrev:
MariaKB skrev:
Vickla skrev:
MariaKB skrev:Någon annan som vill sälja sin bok?
Ja, jag kan nog tänka mig att göra det. Har läst den men känner inte att jag måste behålla den. Ska bara bläddra i den hemma först för säkerhets skull (är på jobbet nu 8) )
super! :)
Hann inte igår, kom hem sent, men ska försöka komma ihåg det idag! :tumup:
Du har pm, MariaKB :tumup:

fast nu när jag bläddrade i den kände jag mig lite osäker... men å andra sidan känns den inte så angelägen nu när F blir större. Och jag hade gärna sett en litteraturlista, inte så mycket för faktakoll utan för tips att läsa vidare.
Av ika i rutan
#8473535
Tass såhär 1 år senare :lol:
Nån som vet om man fortfarande kan beställa boken? jag försökte iaf beställa den på hennes sida abc och såg ut som att jag skulle få hem boken men det var snart 1 vecka sen och inte fått hem nån bok än.. :roll:
Användarens profilbild
Av Sanna81
#8473540
sussi_82 skrev:Tass såhär 1 år senare :lol:
Nån som vet om man fortfarande kan beställa boken? jag försökte iaf beställa den på hennes sida abc och såg ut som att jag skulle få hem boken men det var snart 1 vecka sen och inte fått hem nån bok än.. :roll:
Cecilia Moen har gått bort i år, så kanske är det ingen som driver hennes bokförsäljning vidare, tyvärr.

Men du kan få låna vår bok, be bara A nästa gång ni ska på sjalträff!
Användarens profilbild
Av Amiechan
#8473608
Sanna81 skrev:
sussi_82 skrev:Tass såhär 1 år senare :lol:
Nån som vet om man fortfarande kan beställa boken? jag försökte iaf beställa den på hennes sida abc och såg ut som att jag skulle få hem boken men det var snart 1 vecka sen och inte fått hem nån bok än.. :roll:
Cecilia Moen har gått bort i år, så kanske är det ingen som driver hennes bokförsäljning vidare, tyvärr.

Men du kan få låna vår bok, be bara A nästa gång ni ska på sjalträff!
Nej, jag beställde för någon månad sedan (hade missat att hon dött) och jag har inte lyckats få någon kontakt med någon som har sidan. Pengarna gick fram till dem, men jag får ingen bok. Så beställ INTE därifrån. Ni blir bara av med pengarna.
Användarens profilbild
Av Empatikan
#8498264
Min bok kan få vandra vidare. 100:- inkl frakt. Pma vid intresse! :)

Edit: såld.
Senast redigerad av Empatikan den tis aug 16, 2011 00:11, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av darnia
#8506938
Nina & lilla J skrev:Boken går att få tag på från Bokus om man vill.

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_se ... c_used=yes
Bokus får inte heller tag på den. Jag har beställt den därifrån men inte fått den. Det är några månader sedan nu.
Användarens profilbild
Av Andelle
#8506995
darnia skrev:
Nina & lilla J skrev:Boken går att få tag på från Bokus om man vill.

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_se ... c_used=yes
Bokus får inte heller tag på den. Jag har beställt den därifrån men inte fått den. Det är några månader sedan nu.
Jag beställde via bokus i mars, boken kom i maj, drygt två månaders leveranstid. Iom att jag valt faktura hade jag nästan glömt bort det och blev glatt överraskad när den kom.
Användarens profilbild
Av darnia
#8508654
Andelle skrev:
darnia skrev:
Nina & lilla J skrev:Boken går att få tag på från Bokus om man vill.

http://www.bokus.com/cgi-bin/product_se ... c_used=yes
Bokus får inte heller tag på den. Jag har beställt den därifrån men inte fått den. Det är några månader sedan nu.
Jag beställde via bokus i mars, boken kom i maj, drygt två månaders leveranstid. Iom att jag valt faktura hade jag nästan glömt bort det och blev glatt överraskad när den kom.
Jag beställde den 3 maj och har alltså inte fått den ännu.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?