- tor aug 09, 2012 09:25
Labyrint skrev:Jepp, broddar ska definitivt införskaffas! Jag tänker att det är säkrare att bära på magen trots allt, eftersom man då har händerna att ta emot med, ramlar man baklänges med barnet på ryggen har man ju inget som skyddar...Ketronya skrev:Broddar är bramammatillE skrev:Problemet med vanliga jackor som bärjacka är ju ffa att man inte kan ryggsjala ute då (om man inte bär ovanpå kläderna då).Så sant. Men jag kommer inte våga bära på ryggen i vinter ändå pga halkrisken. Vågar knappt bära på magen egentligen, räddharig som jag är.Personligen tycker jag att det är läskigare att bära på mage än rygg när det är halt.
I vintras hade jag en småful jacka som syddes om till ryggbärjacka. Nu i vinter tror jag att det kommer bli sele utanpå ytterkläderna med ett barn som vill gå en hel del.
Elias 2012
Mio i himlen 2015
Zelda 2017
Mirjam 2019
Didymos Stella Adventus, Vatanai Aialik, Easycare Norrsken och Lava, Oscha Okinami och en Turkos Gås.
Mio i himlen 2015
Zelda 2017
Mirjam 2019
Didymos Stella Adventus, Vatanai Aialik, Easycare Norrsken och Lava, Oscha Okinami och en Turkos Gås.