Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ellynil skrev:Idag fick jag paket! :vågen:

I det fanns det här fina;

Bild

En ninja och en dinosaurie! Superfina! :loving:
Barnen gillade dem skarpt. :tumup: Tydligen heter ninjan numera Mulle och dinosaurien Morre. :lol:

Tack Safireee! :heart:
:love:
Ellynil skrev:Idag fick jag paket! :vågen:

I det fanns det här fina;

Bild

En ninja och en dinosaurie! Superfina! :loving:
Barnen gillade dem skarpt. :tumup: Tydligen heter ninjan numera Mulle och dinosaurien Morre. :lol:

Tack Safireee! :heart:
Åh, vad roligt att ni gillar dem! Fick några skrattattacker av dinosaurien, både när den låg som en slö ostoppad mask på golvet och när huvudet bara hängde och benen stod rätt ut... Men sen kom jag på att jag kunde sy i den så att delarna kom på rätt plats. (är inte så van vid att sy gosedjur). Min dotter har beställt likadana till sig, få se bara när jag hinner med det...

Kan säga till er andra att ninjan är gjord av ett par gamla leggings som det gått hål på och dinon är av resttyg jag hittade här hemma. :-)
Idag fick jag ett helt underbart paket av Maddemoa! Virkade djur en dinosauriedrake som M genast adopterade, en katt och en elefant. Är hundra på att treåringen kommer att älska katten och elefanten får bebis dela med mig, elefantälskare som jag är :loving: Alltså wow! Tack Maddemoa!
Tror jag är färdig nu att skicka...får se hur morgondagen blir...kanske blir mer! :) detta va jätte kul! :) hoppas det blir nöjd/nöjda mottagare! :) Då posten ändå inte töms förrän söndag kl 11 à näta gång så ger jag mig chansen att hinna något mer i morgon om andan faller på! :)

Hur går det för er andra??
Sonen fick idag en jättefin robot! Han tog genast upp den på rummet! :)
Ska försöka fixa in en bild sen!
Mitt lilla paket blir skickat idag! :)
Grönöga skrev:Idag fick jag ett helt underbart paket av Maddemoa! Virkade djur en dinosauriedrake som M genast adopterade, en katt och en elefant. Är hundra på att treåringen kommer att älska katten och elefanten får bebis dela med mig, elefantälskare som jag är :loving: Alltså wow! Tack Maddemoa!
bättre sent än aldrig :oops: Här kommer filurerna som flyttade hem till Grönöga :tumup:
Bild
Bild
Bild
Bild
Alla tre virkade på frihand med upprepat garn från min kofta.
Bild
Fyllda med t-shirts och det som blev över av koftan.
Oj, min filur blev större än vad som det såg ut på mönstret... Men blev bra ändå! :D

Av bara farten sydde jag också en röd nalle från samma mönsterbok, till en liten kille som hade tvåårskalas idag. "Nalle!" sade han glatt när han öppnade paketet. :loving:
:lol:
Det märks att det är sommar.... väldigt lugnt i tråden :lol:
Och jag var tydligen så avslappnad att jag åkte till stan utan paket häromdagen....
Postar idag! :tumup:
Vilka fina grejer ni har fått!! :mrgreen:

Själv fick jag de här i brevlådan häromdagen;
Bild
Tack snälla Ellynil :heart:
De är adopterade och heter numera Emil & Ida enligt Lill-paltens önskemål.
Just i detta ögonblick står Räser-bebis och gråter förtvivlat för att hon inte hittar sin groda.... :cry:

Puh... där var den.... :whut:

Fruktansvärt fina Ellynil! Jag är tokförälskad i brallorna :loving:
Tack så mycket!
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?