Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag har köpt från forumet men handlar även från Didymos.com, Didymos.de, Love to be natural Beth som har den är helt underbar som person, Slings and things Moniqe är lika trävlig från nederländerna :heart:
En gång handlade jag från en spask återförsäljare och hon var otroligt hjälpsam och trevlig.
Jagköper från Naturalmamas forum också där finns mammor från hela världen och två gånger har jag handlat från the babywearar.
Sist men inte minst våra återförsäljare KokoBello, Eden Baby, Knytt_Ann, Babydesing,Milly o Molly och Mammabarn Alla är jätte trevliga och underbara dem kan beställa från leverantörerna också. Jag har alltid varit nöjd.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Några frågor till om att beställa direkt från Ellevill. Var kan man omvandla valutan korrekt, kan man välja faktura samt vilket fraktalternativ ska man välja?
Av honungsmarmelad
Carolinah skrev:Några frågor till om att beställa direkt från Ellevill. Var kan man omvandla valutan korrekt, kan man välja faktura samt vilket fraktalternativ ska man välja?
De använder sig av Klarnas faktureringstjänst men jag är osäker på om det är tillgängligt för beställningar från utlandet. Skulle tro det eftersom Klarna även finns i Sverige. Fraktalternativen är försäkrat eller oförsäkrat, har jag för mig. Jag kör alltid det billigaste alternativet för frakten är snordyr och jag betalar inte flera hundra extra för försäkrad leverans, särskilt med tanke på att det är försäljaren som ansvarar för sådant.

Valutan kan du omvandla på www.xe.com. 1 NOK brukar ligga i ca 1.15 SEK.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Meeen, nu blir jag galen. Har velat och skulle nu klicka på beställningsknappen, då blir det knas (kanske för att jag valde faktura) och plötsligt finns det flera olika fraktalternativ än innan, vad tar man då? Finns posten servicepakke, frakt basert på soner, insured och send som brev. Om man måste betala i förväg vill man ju vara säker på att paketet kommer fram.
Av honungsmarmelad
Carolinah skrev:Meeen, nu blir jag galen. Har velat och skulle nu klicka på beställningsknappen, då blir det knas (kanske för att jag valde faktura) och plötsligt finns det flera olika fraktalternativ än innan, vad tar man då? Finns posten servicepakke, frakt basert på soner, insured och send som brev. Om man måste betala i förväg vill man ju vara säker på att paketet kommer fram.
Faktura betalar du väl inte i förväg?
Användarens profilbild
Av Carolinah
Nej, men det verkar inte fungera att välja faktura. Tyckte det var så knäppt att det först fanns två fraktalternativ och sen plötsligt 4-5. Vad tog du?
Av honungsmarmelad
Carolinah skrev:Nej, men det verkar inte fungera att välja faktura. Tyckte det var så knäppt att det först fanns två fraktalternativ och sen plötsligt 4-5. Vad tog du?
Jag tog det billigaste av de som fanns när det bara var två. Minns inte vad det hette. Kostade ca 200. Du kan nog bara köpa på faktura från NO.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Vågar man betala med kort eller ska man ta Paypal?
Av honungsmarmelad
Carolinah skrev:Vågar man betala med kort eller ska man ta Paypal?
Jag har alltid betalat med kort.
Användarens profilbild
Av Carolinah
Tack så jättemycket för alla dina (och ni andra med såklart) svar på mina tjatiga frågor! :)
Av honungsmarmelad
Carolinah skrev:Tack så jättemycket för alla dina (och ni andra med såklart) svar på mina tjatiga frågor! :)
Inga problem! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?