[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 879032
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Vilken bärjacka? - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
#879104
Jag gillar min poncho, äiskää. Det skulle väl vara om man gillar att ha barnet ganska långt ner på rygen som den inte är bra, men jag vill ha dem långt upp så för mig passar den väldigt bra. Med lite teknik så får man på sig den både när man har barnet på ryggen eller magen. Är dock ingen uteklädsel jag skulle ha om jag är ute och jobbar i trädgården men jag använder gärna som finjacka också.
Användarens profilbild
Av Bina
#879113
Lin ... jag tittade IRL på MaM Upgrade igår och den är RIKTIGT fin och genomtänkt måste jag säga! (så fin att jag själv försöker fundera på om jag verkligen behöver en :roll: )
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#879176
Jag gillade suses bättre än mams. mams är för tunn tycker jag, och har typ ingen halskrage.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#879186
ja, den funkar säkert, men inte i snö tror jag. och den är liksom omysig.
Användarens profilbild
Av Bina
#879200
Det var den bruna jag tittade på :love: Den har en fuskpolo som ingår... (gissar att du sett Melons bilder?)
Användarens profilbild
Av Bina
#879207
Lin skrev:
Bina skrev:Det var den bruna jag tittade på :love: Den har en fuskpolo som ingår... (gissar att du sett Melons bilder?)
Jo jag råkade tyvärr snubbla över de bilderna, och blev lite förälskad... :lol:
:iagree: dock finner jag inte något trängande behov av en bärjacka och får därmed låta mig sansas :hide:
Användarens profilbild
Av Nova
#879225
Jag har haft en MaM upgrade och den var enormt stor i storleken när panelen kommer på.

Mest besviken var jag nog på att den var alldeles för tunn för att värma hela vintern och att blixtlåset var synligt hela vägen, då det inte låg dolt under tyg. Eller hur man nu ska förklara. :roll:
Gillade inte fuskpolon som följde med, tyckte det blev allt för trassligt.
Den har en smart lösning för att dra åt huvudstödet på ryggpanelen med.
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#879284
Jag hade Novas jacka i andra hand och instämmer i det hon säger.
Användarens profilbild
Av bright
#885917
ojoj, känner mig hur vilsen som helst...skönt med Sues modell är att den ÄR vattentät och att man kan ändra om den genom att ta bort fleecefodret osv...men designen e ju inge snygg alls!! :?

finns det inte fleeceöverdrag att köpa separat? (typ det löstagbara som finns till Sues jacka?) då kan man ju kombinera det bästa av två världar!!

såg att det fanns något västaktigt, men det blir ju hiskeligt kallt om armarna på vintern isf.... :? vore skönt att bara kunna dra på sig allt om lillskrutt somnat på ryggen inne o man ska ut i snörusket o hämta storskrutt....

HJÄLP!! någon som vet??

(nu har jag ju tom sambons medgivande till att beställa.....)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
#885945
Nova skrev:Jag har haft en MaM upgrade och den var enormt stor i storleken när panelen kommer på.

Mest besviken var jag nog på att den var alldeles för tunn för att värma hela vintern och att blixtlåset var synligt hela vägen, då det inte låg dolt under tyg. Eller hur man nu ska förklara. :roll:
Gillade inte fuskpolon som följde med, tyckte det blev allt för trassligt.
Den har en smart lösning för att dra åt huvudstödet på ryggpanelen med.
Men tusan då :? Jag som just bestämt mig :roll:
Användarens profilbild
Av Nova
#886110
kajsa kavat skrev:
Nova skrev:Jag har haft en MaM upgrade och den var enormt stor i storleken när panelen kommer på.

Mest besviken var jag nog på att den var alldeles för tunn för att värma hela vintern och att blixtlåset var synligt hela vägen, då det inte låg dolt under tyg. Eller hur man nu ska förklara. :roll:
Gillade inte fuskpolon som följde med, tyckte det blev allt för trassligt.
Den har en smart lösning för att dra åt huvudstödet på ryggpanelen med.
Men tusan då :? Jag som just bestämt mig :roll:
Sorry...

Men det var i fjol, årets kanske är omarbetad? :wink:
Användarens profilbild
Av ernamalin
#886309
Det verkar som om Mam upgrade är lite omarbetad i höst, så här står det på hemsidan:

We have listened to your feedback! All the following are NEW improvements:

-new size: XS
-soft fleece cuffs at the wrists
-panels underneath all zippers to keep wind out
-somewhat enlarged arm holes for easier dressing

NEW feature list continues

-chest pocket inside
-snap closure inside the shoulders bringing the straps of the bw-panel to the front
-the adult side of the integrated dickey is adjustable with two buttons and the dickeys are made of soft weatherproof polyfleece
-hemp/organic cotton integrated dickeys available as accessories in several colours

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?