Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

zandrama skrev:Jag postade idag. Det känns lite pinigt att jag som ts skickar för sent. :oops:
Tyvärr kommer det inte fram förrän i övermorgon eftersom posten redan hade gått iväg. Glömde såklart skriva nicket i avsändaren, men mottagaren får hojta till när det har kommit fram så avslöjar jag mig. 8)

Jag fick även ett paket av Solängel idag. Tack! Så underbart garn! :love: :love: :love:
Även chokladen är goood. Teet glömde jag av när jag gjorde mig en kvällskopp, men det luktar supergott! :mums:
Vet du ungefär hur många meter det är av garnet? *planerar projekt*
Vad bra att du gillar det! Glömde skriva, :oops: det är 100% merino, 100 gram och jag tror det ligger kring 90-100 meter. Om du ids, och vill veta mer exakt, kan du räkna varven, min härvlare gör härvor som är 150 cm i omkrets. Teet är gott, jag köpte lite till oss med. :tumup:
Fryle skrev:Idag fick jag ett paket med Rooibos Teaser, som jag just nu smakar på. Underbart! (Tycker även maken.) Jag smaskar också på en ljus god choklad (Inte i makens stil, sa han :tumup: .) Och så ett mjukt turkost bomullsgarn som jag verkligen gillar och maken tycker är fint, men sannolikt lämnar ifred :wink: . Och så ett urfint scarappat kort. Tack Smyfröken!

Roligt att du gillade det! :D
Andelle Skickat/Ej Fått
Ellasario Ej Skickat/Ej Fått
Ellynil Skickat/Fått
Fryle Skickat/ Fått
grönöga Skickat/Ej Fått
husmodern Skickat/Fått
keah Skickat/Ej Fått
Luva Skickat/Fått
Lokes mamma Skickat/Ej Fått
Maddemoa Ej Skickat/ Fått
majo0322 Ej Skickat/Ej Fått
Miltonia Skickat/ Fått
noranora Skickat/Fått
Safireee Skickat/Ej Fått
SaraLj Skickat/Fått
Smyfröken Skickat/Fått
Snurrfian Ej Skickat/Ej Fått
solängel Skickat/Ej Fått
tk81 Skickat/Ej Fått
zandrama Skickat/Fått
zmurfan Skickat/Ej Fått
Idag damp det ner ett paket med te som luktar mums men som jag inte provat än. God choklad som vi smaskar på just nu. :mums: Sen tror jag att garnet funkar för disktrasor! :vågen: Så nu ska jag bara fixa en virknål. :tumup:
Men jag vet tyvärr inte vem som skickat mitt paket. :( Tack till dig, vem du nu är. :wink:
Smyfröken skrev:Idag damp det ner ett paket med te som luktar mums men som jag inte provat än. God choklad som vi smaskar på just nu. :mums: Sen tror jag att garnet funkar för disktrasor! :vågen: Så nu ska jag bara fixa en virknål. :tumup:
Men jag vet tyvärr inte vem som skickat mitt paket. :( Tack till dig, vem du nu är. :wink:
oopsi! Det var jag! Kortet blev liggande utanförtror att det är tredje gången jag görs så, otrevlig ovana... (varför viste jag inte att du saknade virknål i såfall hade jag skickat med en... :-(
Andelle Skickat/Ej Fått
Ellynil Skickat/Fått
Fryle Skickat/ Fått
grönöga Skickat/Ej Fått
husmodern Skickat/Fått
keah Skickat/Ej Fått
Luva Skickat/Fått
Lokes mamma Skickat/Fått
Miltonia Skickat/ Fått
noranora Skickat/Fått
Safireee Skickat/Ej Fått
SaraLj Skickat/Fått
Smyfröken Skickat/Fått
solängel Skickat/Ej Fått
tk81 Skickat/Ej Fått
zandrama Skickat/Fått
zmurfan Skickat/Ej Fått
Fick ett underbart paket igår, med ens så blev mitt paket jag skickat ganska så blekt :oops:

Knaprar på chokladen och njuter av alla olika sorter av te. Och garnet, två färger, det ska jag använda bara någon kommer hit och lär mig sticka :lol: Kan bara sticka raggsockor, vore bra kul att kunna sticka något litet till barna nån gång.

Tack tack tack!! :vågen:
jag har fått? kan nån ändra på¨mig?

stress stress...försöker packa varje dag men så fort jag kommer hem är det barn och mat och stök och städ och försök till planering och lägga barnen...sen plötsligt vaknar jag nästa morgon och fattar inte vad som hänt, barn och stress och packning och sen är jag på jobbet, då kommer jag ifatt med hjärnan, men då kan jag ju inte packa... :3
Andelle Skickat/Ej Fått
Ellynil Skickat/Fått
Fryle Skickat/ Fått
grönögaSkickat/ Fått
husmodern Skickat/Fått
keah Skickat/Ej Fått
Luva Skickat/Fått
Lokes mamma Skickat/Fått
Miltonia Skickat/ Fått
noranora Skickat/Fått
Safireee Skickat/Ej Fått
SaraLj Skickat/Fått
Smyfröken Skickat/Fått
solängel Skickat/Ej Fått
tk81 Skickat/Ej Fått
zandrama Skickat/Fått
zmurfan Skickat/Ej Fått
Andelle Skickat/Ej Fått
Ellasario Ej Skickat/Fått
Ellynil Skickat/Fått
Fryle Skickat/ Fått
grönögaSkickat/ Fått
husmodern Skickat/Fått
keah Skickat/Ej Fått
Luva Skickat/Fått
Lokes mamma Skickat/Fått
Miltonia Skickat/ Fått
noranora Skickat/Fått
Safireee Skickat/Ej Fått
SaraLj Skickat/Fått
Smyfröken Skickat/Fått
solängel Skickat/Ej Fått
tk81 Skickat/Ej Fått
zandrama Skickat/Fått
zmurfan Skickat/Ej Fått
Ändrat!

Andas!!

Ellasario skrev:jag har fått? kan nån ändra på¨mig?

stress stress...försöker packa varje dag men så fort jag kommer hem är det barn och mat och stök och städ och försök till planering och lägga barnen...sen plötsligt vaknar jag nästa morgon och fattar inte vad som hänt, barn och stress och packning och sen är jag på jobbet, då kommer jag ifatt med hjärnan, men då kan jag ju inte packa... :3
Grönöga skrev::vågen: Fick gooood choklad med citronsmak och fin fina ullgarner + ett blågrönt till en såndär can can scarf. Teet ska jag smaka på ikväll! Men från vem? :hmm:
Mig!
Jag glömde skriva ett kort till paketet.
Det gula och gröna är från solängels får.

Själv fick jag en Marabou choklad, lust och fägring the och 2 nystan med regnbågsull. Fint och mjukt var det. Undrar vad jag ska göra med det? Och vem det var från? Kan det vara tk81?
Tack så mycket!
Andelle Skickat/Ej Fått
Ellasario Ej Skickat/Fått
Ellynil Skickat/Fått
Fryle Skickat/ Fått
grönögaSkickat/ Fått
husmodern Skickat/Fått
keah Skickat/Ej Fått
Luva Skickat/Fått
Lokes mamma Skickat/Fått
Miltonia Skickat/ Fått
noranora Skickat/Fått
Safireee Skickat/Ej Fått
SaraLj Skickat/Fått
Smyfröken Skickat/Fått
solängel Skickat/Ej Fått
tk81 Skickat/Ej Fått
zandrama Skickat/Fått
zmurfan Skickat/Fått
zmurfan skrev:
Grönöga skrev::vågen: Fick gooood choklad med citronsmak och fin fina ullgarner + ett blågrönt till en såndär can can scarf. Teet ska jag smaka på ikväll! Men från vem? :hmm:
Mig!
Jag glömde skriva ett kort till paketet.
Det gula och gröna är från solängels får.

Själv fick jag en Marabou choklad, lust och fägring the och 2 nystan med regnbågsull. Fint och mjukt var det. Undrar vad jag ska göra med det? Och vem det var från? Kan det vara tk81?
Tack så mycket!
japp det var från mig :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 13

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?