Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Annelibengtsson
Jag funderar på köpa en lite svalare sjal men vet inte vilka märken som är bra.

Idag har jag en Tricot sajl som min dotter Ida tycker är på tok för varm. :heart:

Tar gärna emot alla tips och råd då vi är nyblivna föräldrar och har en dotter som har problem med magen.

Anneli
Användarens profilbild
Av kristinek
På trikåsjalsfronten har jag sett att Looma Sino, Aldoria Bambu Soft och Wrapsody Bali stretch ofta nämns som svala. Har bara testat den senare själv och gillar den. De är bredare och lite stadigare än andra trikåsjalar vilket innebär att de räcker längre. Men blir också mer tyg att jobba med eller vad man ska säga.

Om du istället vill ha en sval vävd sjal så är en gauzesjal ett bra alternativ. Calin bleu gauze eller Wrapsody Bali Breeze (är de jag har koll på). Det har funkat bra till min varma plutt och jag tycker de avlastar bättre än trikåsjalarna(han väger nu 10 kg och jag väljer fortfarande oftast gauzen).
Sen vet jag även att det brukar tipsas om Easycare, men har inte testat själv än,men snart så :rodna: .
Något som jag inte heller testat är sjalar med Bambu i, de ska också vara svala. Reglera temperaturen tror jag :hmm:. Finns då t ex Ellevill paisley och Lennylamb + säkert fler som jag glömmer
Användarens profilbild
Av SCSI
Natibaby har ett gäng bambusjalar oxå. Och på budgetråden kan jag föreslå Amazonas - de två jag haft har jag uppfattat som rätt svala.
Användarens profilbild
Av kristinek
Tipsar om att kolla efter sjalbarnare i närheten av dig och testa lite olika. Se under träffar och ambassadörer :). Skulle du bo i Sthlm, Borlänge eller Avesta(de två senare besöker vi under påsk och har med nästan alla sjalar eftersom en kompis ska testa) så har vi gauze, Wrapsody Bali Stretch+Breeze, Ellevill Zara och ev en Easycare om den hunnit komma. :D Sen finns det andra som har mer och kan mer än mig förstås :rodna:.
Av Lehnis
Jag har en Calin Bleu Gauze och tycker att den är toppen! Använde den jättemycket i somras. Så himla nöjd med den. Lätt är den också. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?