Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

solängel skrev:Äsch, små bilder. Sorry.
Ingen fara!
Jag var faktiskt hos 3stickor igår och spanade just på cashmere-garnet. Men kollegan jag ska sticka åt är ur-petig med att det inte får ludda. Hon tycker exempelvis att Drops Alpacka är för luddigt..... Så det är inte lätt!

Men jag funderar lite på om Drops Lace i kungsblått eller turkos kan beskrivas som knalliga i färgen. Jag får försöka åka någonstans där jag kan titta på dem tror jag.
Mina första strumpor någonsin är klara...
Bild
Och alien tycker att de sticks, fast jag frägade flera gånger när han provade dem under tillverkningen om de var sköna :gaah: Nåväl.. de passar på mig också, om än lite korta i skaftet.
Användarens profilbild
Av Fryle
Snygga, AnkaVanka! Och tyvärr är det ibland just så att sticka till barnen. Använd dem själv tycker jag, för de är för fina att bara läggas undan.
Användarens profilbild
Av Mosan
Stickade just klart en mössa som jag tänkte ge till sambon som fyller år imorgon men den ser inte klok ut. Är tveksam till om den blir bra ens om jag blockar den. :|
Användarens profilbild
Av MuuM
Stickade massor på min tröja igår. Upptäckt att jag dan skulle minska för ärmhål, jag hade stickat någon cm för långt tom! :siishah: Så maskade jag av och stickade på, glad i hågen. Tills jag efter ganska många varv började fundera på varför det var som det var... Och upptäckt att jag tappat en maska precis vid sista minskningen. :gaah: :| :evil: :(

Det var bara att repa upp allt jag gjort. Blä. Patentstickning tar för lång tid för att det ska vara kul att repa upp två timmars jobb.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag har ingen sticklust alls :| Jag tror att det är för att jag har för många stora projekt som har blivit liggande lite för länge för att det bara ska vara att plocka upp dem och sticka vidare. Men jag borde verkligen plocka fram "fritt etter fana" För nu har melon hjälpt mig med den två ggr och jag har fortfarande inte satt igång och sticka klart den :oops: Det är ju faktiskt inte så mycket kvar.
Jag har tillbringat sportlovet med att pyssla ihop en pall. Iden har jag fått från melons fina frivirkade pall som hon gjorde för ett tag sedan plus att jag länge velat testa dom fina virkade african flowers-rutorna.
Ovansidan är virkad och sen har jag stickat sidorna genom att plocka upp maskor längs kanten. Benen är stickade i remsor och sen ihopsydda. På insidan har jag fäst benen med små kluttar med limpistol.
Från början var det en vanlig träplatta upptill och brunlackade ben. Jag har enbart använt restgarner.
Bild
Av Ponyo
linafelicia skrev:Jag har tillbringat sportlovet med att pyssla ihop en pall. Iden har jag fått från melons fina frivirkade pall som hon gjorde för ett tag sedan plus att jag länge velat testa dom fina virkade african flowers-rutorna.
Ovansidan är virkad och sen har jag stickat sidorna genom att plocka upp maskor längs kanten. Benen är stickade i remsor och sen ihopsydda. På insidan har jag fäst benen med små kluttar med limpistol.
Från början var det en vanlig träplatta upptill och brunlackade ben. Jag har enbart använt restgarner.
Bild
:love:
Användarens profilbild
Av melon
Ponyo skrev:
linafelicia skrev:Jag har tillbringat sportlovet med att pyssla ihop en pall. Iden har jag fått från melons fina frivirkade pall som hon gjorde för ett tag sedan plus att jag länge velat testa dom fina virkade african flowers-rutorna.
Bild
:love:
Wow så snygg!!! :love:
Sitter och stickar lite på mitt laptopfodral, funderar på att brodera lite nördiga saker på när det är klart men har halva kvar ungefär... Känns lite småsvårt när man inte längre har kvar några bra projekt att sticka på, jag har inga uppnystade sjalgarn utan måste ställa mig och nysta och det är så trist, eller sticka i ljuslila bomullsgarn och det har jag ingen lust med, det är helt enkelt inte så roligt med ett syrenlila bomullslacegarn, eller har ni några förslag?? Jag hade nog behövt lite inspiration till det...
  • 1
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?