Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lolo22
Jag har så Ont på mina höftben, har burit Lovis i ergon som alltid, och nu har det skavt hål på huden vid höftbenen. Aooucch :| Vad göra, Lovis älskar sin ergo och jag med. Bär i zara också men Lovis gillar selen bättre, hon sover bättre i den. Kan man vaddera selen på något vis :hmm: ni är ju så kloka, har ni ngt bra tips?
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag fick hemska skavsår av ergon jag med under sommartid när man inte hade så mycket kläder och det var svettigt. Ont gör det! :|
Av lolo22
diddeldi skrev:jag har också fått så av ergo, brukar därför oftast använda beco istället. det brukar bero på ens kroppstyp, är du ganska smal?
Nej säg inte så :purskis: :wink: jag har ju sålt min beco. Ja jag är ganska smal, knappa 50 kg till 170 cm.
Användarens profilbild
Av diddeldi
lolo22 skrev:
diddeldi skrev:jag har också fått så av ergo, brukar därför oftast använda beco istället. det brukar bero på ens kroppstyp, är du ganska smal?
Nej säg inte så :purskis: :wink: jag har ju sålt min beco. Ja jag är ganska smal, knappa 50 kg till 170 cm.
köp en ny :wink: . nä, men ergo sitter oftast inte så bra om man är så smal. men vem vet, nån kanske har ett magiskt trick, vi får se om nån sån hittar hit.
Av lolo22
diddeldi skrev:
lolo22 skrev:
köp en ny :wink: . nä, men ergo sitter oftast inte så bra om man är så smal. men vem vet, nån kanske har ett magiskt trick, vi får se om nån sån hittar hit.
Ja jag ska hålla tummarna :tumup: Annars trivs jag bättre med ergon, tkr Lovis sitter så bra i den.
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag var inne på samma som diddeldi, vi smalisar verkar få huden runt höftpartiet bortslitet av ergon. Men jag älskade den ändå, den funkade dock bäst med tjock tröja mellan!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?