Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av solängel
glis skrev:Puh. Jag är så lättad. Nu återstår alltså den långa väntan på din reaktion på pysslet 8) .
Teerna ja... Jag köpte till mig själv med, ena sorten luktar varje gång man går förbi skåpet....
Smakar de lika :mums: som de luktar?

Och är det sånt te man ska bjuda sambon på om man vill ha lite :bryn: ?

För den som undrar heter alltså teerna "Heta stunder" och "Teaser". :wink:
Användarens profilbild
Av glis
:oops: Jag köpte faktiskt enbart teerna på lukten (och så behövde jag fylla på mitt förråd med rött te) men det blev ju bättre än jag tänkte... Heta stunder skall visst innehålla chili. Verkar spännande tänkte jag Teaser har jag provat, det var gott tycker jag.

Men allvarligt: hur spännande är det inte att ha ett stort, tjockt, härligt paket som ligger här och suktas? Det är en liten spricka i pappret, jag kanske skulle kika...?
Användarens profilbild
Av solängel
Smuttar på en kopp heta stunder nu (sambon hade ont i huvudet och sover redan) och det är hett på flera sätt, kan jag meddela. Man ska nog inte låta det dra för länge... men gott är det! Passar utmärkt till en liten saffransskorpa!

Ja, att låta bli att riva upp paketet är hur svårt som helst. Det är en liten reva i mitt med (nackdelen med att skicka i påse, de är inte alltid så varsamma med paketen på posten...) och jag tror nästan jag måste ta och tejpa igen den. Inte tjuvkika, glis! :this:
Av Smultronbarn
Äsh, mitt meddelande försvann, skulle bara svara i telefonen, men blev utloggad. :roll:

Vad jag skulle säga var att idag fick jag en stor grön påse från Mammut! :vågen: Tack så mycket! :loving:

I den fanns en röd virkad trasmattekorg (som jag genast lekte rastamössa med för att munra upp den febriga sonen), en strut lakritspraliner från Åre chokladfabrik :mums: , samt silkespapper och ett scrappapper med :heart: på. Tack för alla fina saker! :app: Inget var inslaget så hoppas det var ok att jag öppnade själva påsen i förväg. :oops:

Imorrn postat mitt pyssel oxå! :tumup: Ber om ursäkt för att det blir så sent, har inte gått att få så mkt vettigt gjort här senast tiden (med alla förkylningar mm).
Av Smultronbarn
Igår hamnade mitt paket på posten! :tumup:

corona: Skickat - Ej fått
cyclotella: Skickat - Fått
ernamalin: Skickat - Ej fått
Glis: Skickat - Fått
Lojse: Ej skickat - Fått
Lokes mamma: Skickat - Ej fått
Maddemoa: skickat - fått
Mammut: Ej skickat - Ej fått
Puppan: skickat - fått
Smultronbarn: skickat - fått
solängel: Skickat - Ej fått
Användarens profilbild
Av Fryle
corona skrev:Fortfarande inget i min brevlåda :(
Har du otur i två byten?
Av corona
Fryle skrev:
Har du otur i två byten?
Jepps :?
Användarens profilbild
Av little_me
corona skrev:
Fryle skrev:
Har du otur i två byten?
Jepps :?
:( :klappa: :heart:
Inte tjuvöppnat julklappen än hoppas jag! :wink:
Användarens profilbild
Av glis
Nu har jag öppnat! Åh vad mycket tyg Ernamalin! Fin mössa, choklad som ser jättegod ut (den har jag inte öppnat än i alla fall) och massor av tyg: ett tunnt Jersey med röda Mussepigghuvuden på, en stor bit vit-gul-rödrandig ribbtrikå och en bit ull(blandad?) filt i rött med stora svarta knoppar på. Jättefina, jag planerar trosor till mig själv av Musse, resten har jag inte bestämt än.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?