Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Isadora
jag behöver en ny bärjacka, och drömmer ffortfarande om en Suses Delux. Men vilka andra är bra. MaM går fetbort. Peekaru Soft shell och vanliga Suses gillar jag jätte mycket. Kraven är att den ska finnas i stor stl, och inte ha någon panel som ska flyttas om man vill bära på ryggen. Jag har förutom redan nämnda ägt Äiskä poncho och MaM original. Ergo Pppouse Coat har jag också haft. Den är skön, men fulast av alla bärjackor. Vilken ska jag ha i år. Gärna begagnad. Men alla tips mottages ytterst tacksamt. Bärskydd har jag ägt MaM och inte gillat. Finns det andra som är bättre?
Sinain skrev:Jag har en myllymuksut-bärjacka, bär både på mage och rygg och är nöjd!

Var köper man den, och vad kostade den? Måste man flytta panelen som på MaM Coat? Det blir så jobbigt om man vill bära på ryggen till dagis då. Har ingen lust att stå i dagishallen och mecka med jackan när jag vill ha den som vanlig jacka några timmar. Dra ihop några dragkedjor och knäppa ett par tryckknappar, som på Suses räcker fint för mig.
carolinqua skrev:Jag har en mamajacket i väldigt fint skick - grå i strl s - som jag ska sälja

Den jackan är jättefin, men tillverkas inte i tillräckligt stor storlek för mig.:( Jag som älskar ull.
1200. Jag köpte den i slutet av mars, har använt den lite grann under våren och mest nu i november så den är i jättefint skick. Det är den gråa jag har med både gravid och bärpanel
Nu har jag tröttnat ordentligt på att bära i sele utanpå jackan. Men Ingenstans verkar det gå att köpa Suses i år. :( Ingen av återförsäljarna till höger verkar ha den iaf. Så var köpa? Kan man komma ned lite i pris är det bra. Beg går också fint.
Oj, jag såg inte ditt svar innan jag skrev. Förlåt! Bara jättebra att du skriver här i tråden, fortsätt med det! :D
Hur funkar MaMs nya bärskydd? Hur mycket kläder behöver man ha under, främst när man bär på ryggen- Min 11månaders hatar vagnen, och sina ytterkläder också för den delen.
Isadora skrev:
carolinqua skrev:Jag har en mamajacket i väldigt fint skick - grå i strl s - som jag ska sälja

Den jackan är jättefin, men tillverkas inte i tillräckligt stor storlek för mig.:( Jag som älskar ull.
Myllymuksut har en bärjacka i Ull, den finns i storlekarna S-XL :tumup:

Jag har en maijat bärjacka från myllymyksut(ej ull) som jag är jätte nöjd med.
Isadora skrev:Oj, jag såg inte ditt svar innan jag skrev. Förlåt! Bara jättebra att du skriver här i tråden, fortsätt med det! :D
Hur funkar MaMs nya bärskydd? Hur mycket kläder behöver man ha under, främst när man bär på ryggen- Min 11månaders hatar vagnen, och sina ytterkläder också för den delen.
Menar du MaM Multi Babywearing Cover/Footmuff ? Det har jag inte använt själv men det ska vara ännu varmare än MaM deluxe. Så pass varmt som det är här nu, (ett par plusgrader) så tycker behöver man inte ha särskilt mycket kläder under. Det beror väl lite på vad man bär i och hur varmt barnet är. Lite extra på underben och ett par varma tossor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?