Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

OT. Det är farligt att gå in på sjalförsäljares hemsidor när dottern är med, hon har nu lagt en beställning på en Katja, Lisa, Tobi och Houndstooth anthracite... Det är bara att konstatera att hon nog kommer att bli lika sjaltokig som hennes mor. :wink: :vågen:
Djurmotiven kändes gyttrigt med den där ormbunken var ju fin! :D

Kollade på Natibabys sida (för att länka in i min gröna tråd) och JÖSSES vilka mönster. delfiner och sjöhästar i kontrasterande grönt och beige kändes ju lite - udda. :lol: I blått i a f logiskt!

De känns som didy när det gäller mönster och kvaliteter (lin, ull, bambu)?

Trollsländor i grönt och rosa var också lite udda...

Bild

Bild

Gröna flamingos?!!! :shock:

Bild
UlleL skrev:Min I som flera mornar vaknat och pratat om en sjal med katter på. Efter att ha sett den här kan jag ju inte längre säga att det inte finns ngn kattsjal :think:

Bild
Slå till på en direkt :tumup:
mari_tres skrev:Och så snoppsjalen... :lol:

Bild
Från Didymos egen sida.
:fnissa: Lite fri tolkning där... Jag hade nog aldrig tänkt "snopp" om ingen sagt det. Tyckte den var rätt fin, en sån skulle jag kunnat ha :D .
Aspasia skrev: :fnissa: Lite fri tolkning där... Jag hade nog aldrig tänkt "snopp" om ingen sagt det. Tyckte den var rätt fin, en sån skulle jag kunnat ha :D .
Tunn, mjuk och skön att bära i, framför allt! Och så finns den i massor av olika färger och material :D
Aspasia skrev:
mari_tres skrev:Och så snoppsjalen... :lol:

Bild
Från Didymos egen sida.
:fnissa: Lite fri tolkning där... Jag hade nog aldrig tänkt "snopp" om ingen sagt det. Tyckte den var rätt fin, en sån skulle jag kunnat ha :D .
Jag hade nog inte associerat till snopp bums heller. Men det är en sjalbärande huvudfoting väl?

Förstår inte varför de behövde ha dem upp-och-ner-parvis... :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?