Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hon är stark och stadig och hur jag än försöker blir det inte bra att hon sitter groda med benen innanför (Boba 3g). Det blir för trångt och hon tar spjärn och kilar ner sina små fötter innanför avbärarbältet (både i spädbarnsläget och vanliga läget). Nu sitter hon groda med benen utanför och verkar trivas kanon. Det ser bara lite extremt ut, att hon skrevar så mycket.

Vad säger ni, kloka personer? Vill ju inte att hon skadas... . :hmm:
Så länge hon inte kläms av selkanten i knävecket så hon får dålig blodcirkulation i fötterna kan det knappast skada.
Det lär väl vara samma position som de bebisar som sitter med fötterna utanför i sjal? Det har jag och många med mig haft våra bebisar med fötterna utanför!
Sofie skrev:Så länge hon inte kläms av selkanten i knävecket så hon får dålig blodcirkulation i fötterna kan det knappast skada.
Det lär väl vara samma position som de bebisar som sitter med fötterna utanför i sjal? Det har jag och många med mig haft våra bebisar med fötterna utanför!
Ja det är samma position :) . Men har ni dem i den positionen även när de är så små?
Jag tordes inte svara innan nån annan också svarat :lol: :oops:
Jag hade inte sele till Noa nör han var så liten, men sjal, och då bar jag med benen utanför iallafall.
Så jag tänker nog som Sofie, så länge bebisen verkar må bra och benen inte kläms och så, så hade iaf inte jag varit orolig :D
Bebisen borde ju protestera om det inte var bekvämt, så fortsätt du :D
Majema skrev:
Sofie skrev:Så länge hon inte kläms av selkanten i knävecket så hon får dålig blodcirkulation i fötterna kan det knappast skada.
Ja det är samma position :) . Men har ni dem i den positionen även när de är så små?
Jag har burit med fötterna utanför nästan från start, kanske några få veckors ålder. Jag har förstått att det är vanligt att bebisar inte gillar att sitta med fötterna innanför.
Sofie skrev:
Majema skrev:
Jag har burit med fötterna utanför nästan från start, kanske några få veckors ålder. Jag har förstått att det är vanligt att bebisar inte gillar att sitta med fötterna innanför.
Och nu föll det sig så lyckligt att vi skulle på 2månaderskontroll idag och jag fick grönt ljus med eftertryck :tumup: från barnläkaren :mrgreen: .

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?