Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av SCSI
Idag har jag haft ett långt samtal om ringsjalar med ett par på loppis. :tumup: De hade funderat på att skaffa en men var inte övertygade. Jag blir lite nyfiken på om de är det efter mina lovord. :)
Användarens profilbild
Av jenn79
Idag på mataffären (kassan) pratar en äldre tant med A som sitter på ryggen i Manducan. A är arg (vill ner och springa). Och tanten säger till A - att där sitter du ju jättebra! Varför är du så arg :lol:
A blir glad över lite uppmärksamhet och tanten fortsatte länge att prata med henne.

Tanten tyckte det verkade så bra att ha henne där på ryggen :loving:
Användarens profilbild
Av namera
I förrgår sjalmissionerade jag och Simon för ett par blivande föräldrar på MVC. De bestämde sig för att köpa en sjal eftersom det såg så mysigt ut. :tumup:

Igår mötte vi en av sambons kollegor som blev alldeles till sig över oss. Sambon bar storebror i mei tai och jag hade lillebror i en långsjal, så kollegan hade mycket att titta på och kommentera. Hon skulle tipsa sin dotter, som också har småbarn, om det här med att bära i sjal.

Lyckad sjalmissionsvecka! :app:
Av Sarah79
namera skrev:I förrgår sjalmissionerade jag och Simon för ett par blivande föräldrar på MVC. De bestämde sig för att köpa en sjal eftersom det såg så mysigt ut. :tumup:

Igår mötte vi en av sambons kollegor som blev alldeles till sig över oss. Sambon bar storebror i mei tai och jag hade lillebror i en långsjal, så kollegan hade mycket att titta på och kommentera. Hon skulle tipsa sin dotter, som också har småbarn, om det här med att bära i sjal.

Lyckad sjalmissionsvecka! :app:
:vågen: :vågen: :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?