Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jania
Läste nå'nstans att det finns sjalar/bärpåsar i tunnt tyg som man kan ha när man duschar (med knodden i såklart...)

Någon som vet mer om detta? Vilken sjal/påse? Egna erfarenheter? Bra/dåligt?

Mvh
Maria
Användarens profilbild
Av Kristina
sök på vatten(ring)sjal. jag har en men använder den knappt, när bebis är liten är det smidigare att duscha när bebis sover eller nån annan kan hålla och en större bebis kan ju vara på golvet i duschen.
Av mammatillE
Fasen, skrev ett långt inlägg som försvann. Hinner inte skriva om.

Jag har en vattenringsjal - vi använder den flera dagar i veckan - hemma i duschen och på babysimmet. Det är jättemysigt :tumup: . Jag skulle dessutom inte våga släppa min klätterapa på blött, halt och hårt golv..

Jag tror det är bra för vattenvanan också att ha med dem i duschen..
Användarens profilbild
Av HPe
Har en som jag använde varje gång vi var på babysim, samt nu & då när jag skulle ducha själv med Skrutt då han var liten- blev ju så hal och svår att hålla av all tvål....
Nu springer skrutt runt själv i badkaret... :whut: Totalt livsfarligt, men vad kan man göra. :wink:
Tror som det skrevs innan att det är super för barns vattenvara att vara med och duscha och så. :)
Av Jania
Men var får jag tag på en sån vattenringsjal? Hittar ingen webshop med såna och jag bor ganska långt från stora städer så jag vill helst inte behöva åka till nå'n sån, bättre då om det finns på nätet.
Användarens profilbild
Av HPe
Lägg in en annons här på sb, det brukar kunna gå att hitta det mesta- vattensjalar inget undantag! :wink: :tumup:
Av Isadora
Jag tyckte bättre om vattenlångsjal. finns på Edenbaby tror jag. Men allra bäst gillade jag Connecta solarweave. Den är bättre till lite större bebisar än sjalarna tycker jag.Skulle kunna byta flera av mina sjalar mot en sådan. Saknar den verkligen.
Av Jania
Ska helst vara lätt att ta i/ur barnet då sjalen är blöt (vill kunna ha den på babysim i vinter). Detta verkar lättast i en ringsjal.
Jag får helt enkelt leta bland annonser/lägga in en 'köpes' :-)

Tack för hjälpen :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?