Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Isadora
Jag har hängt här länge, även om det inte ser ut så. :(
Och jag har hunnit sälja och köpa en hel del bärdon under de 9 år jag burit mina barn. Några av dem saknar jag verkligen och det verkar inte dyka upp några chanser att få tag på likadana igen.
De 2 jag saknar mest är Indio ´krokus stl 7 och min fina röda Connecta solarweave. Men även Beco butterfly II sky och Pony Express vore roligt att få äga igen.

Är det bara jag som är larvig och saknar gamla bärredskap?
Användarens profilbild
Av sus
Jag har inte sålt något jag saknat, men jag blev. Bestulen på min beco pink paisley och den saknade jag så mycket att jag var tvungen att köpa en ny trotsa att jag egentligen visste att jag inte skulle bära så mycket mer.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag saknar mina Hoppediz Montreal... har haft 3 st :oops: Just bara för att jag saknat dom när jag sålt dom... Nu har jag ju faktiskt en 7-åring så jag sålde precis min sista :(

Bild
Användarens profilbild
Av Helma
Det var när vi sålde våran Ergo. Varför sålde jag den liksom? :hmm: Redan när köparen gick ut genom dörren, jättnöjd över sitt köp, ångrade jag mig. Så en vecka efteråt flyttade en ny Ergo in. :lol:
Av Hell Cat
Jag ångrar att jag sålde min Natibaby, den köpte jag ny från dem och den var supergosig redan från början. Men den var för lång för ryggknyt och jag skulle ju inte ha fler barn.. :(
Av corona
Jag har sålt min(a) Amazonas Carrysling Lollipop, två gånger.
Jag saknar dem varje gång men måste snart inse att vävda sjalar inte är något för mig. Jag saknar nog egentligen bara drömmen om att kunna bära en liten i den färgkombinationen :roll:
Användarens profilbild
Av Asia
Jim :heart:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Jag har inte sålt så mycket, men några har fått vandra vidare. Jobbigast var att sälja Ellevill Zara TriBlue. Jag hade drömt om den länge innan den kom hit, men väl här var jag för rädd om den att den inte blev använd. För ljus för att jag skulle våga mig på att riskera smutsa ned den med att knyta ute, och strukturen var jag inte heller helt vän med.
Men ändå: Vilken värk i magen när jag funderade om jag skulle sälja eller ej.
Separationsångest av stora mått, helt galet! :whut: .
Tvivlar på att jag är helt frisk. Kan fortfarande känna ett stygn av saknad ibland. Sunt? Knappast...:wink: . Tror sanningen ligger nära vad Corona skriver, att sjalen står för en dröm om något och det är drömmen man saknar snarare än själva sjalen egentligen...
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Jag har sålt alla mina sjalar och selar. Jag ångar väl inte direkt att jag sålde nån av dem, men jag skulle gärna haft en Beco 4th igen, fast jag har en sele som funkar hur bra som helst, så egentligen inte kanske. Eller en easy. Men jag saknar inget av mina gamla bärdon.
Av Clee
Jag saknar min Girasol Drop. Det var en så himla bra och fin sjal på alla sätt, men jag hade bara färgglada sjalar och ville ha en mer diskret, så den fick flytta för att finansiera nyköp.
Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Min turkosa ellips. Hittade den i Canada efter många om och men. Sen sålde jag den för den inte var skön att bära i. Men jo, jag saknar den.
Användarens profilbild
Av mari_tres
En svart ellips, och en blåvit indio. Som jag kommer på just nu på rak arm.
Och så en Beco, men den köpte jag tillbaks (samma) igen.
Och så har jag haft två olika Purpursky.
Asia skrev:Jim :heart:
Visst är det den jag har? :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?