Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#857457
Ja finns det?

En kamrat sydde sig ett eget med knappar så att man kunde knäppa loss fleecen. Men finns det inte att köpa färdigt, för oss som hellre shoppar än syr? 8) :lol:
Användarens profilbild
Av naimiez
#857463
Jag vet inte men jag måstebara säga att jag ÄLSKADE de luxe-skyddet med PUL!!!!! :-D
Användarens profilbild
Av Isanna
#857480
naimiez skrev:Jag vet inte men jag måstebara säga att jag ÄLSKADE de luxe-skyddet med PUL!!!!! :-D
Nä säg inte så, jag vill ha ett brunt och det finns ju inte i deluxe-varianten! :lol:

Förresten, jag har alltid undrat, vad är PUL?! :hmm:
Användarens profilbild
Av diddeldi
#857625
nej, jag tror inte att det finns. men menar du att du tycker det blir för varmt med bärskyddet annars? jag tycker det funkar rätt bra, blir det för varmt med bärskyddet så går det att klara sig utan också.
Isanna skrev:
naimiez skrev:Jag vet inte men jag måstebara säga att jag ÄLSKADE de luxe-skyddet med PUL!!!!! :-D
Nä säg inte så, jag vill ha ett brunt och det finns ju inte i deluxe-varianten! :lol:

Förresten, jag har alltid undrat, vad är PUL?! :hmm:
pul är polyuretanlaminat, samma som är i pocketblöjor. det är vattentätt men andas :D
Användarens profilbild
Av Isanna
#857801
diddeldi skrev:nej, jag tror inte att det finns. men menar du att du tycker det blir för varmt med bärskyddet annars? jag tycker det funkar rätt bra, blir det för varmt med bärskyddet så går det att klara sig utan också.

pul är polyuretanlaminat, samma som är i pocketblöjor. det är vattentätt men andas :D
:tumup: Ville bara dubbelkolla innan jag besöker din sida igen och shoppar bärskydd!

Har alltid undrat vad pul är så nu vet jag ju!
Användarens profilbild
Av bright
#858061
vilket blev det Isanna??

(går själv här o velar om vilket jag ska kööööpa...)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?