Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av EmelieNJ
Vill bara säga att nu har det gått lång tid sedan jag klagade över att sambon inte ville bära... Och bär är det enda han gör när han ska någonstans med bebisen. ÄVEN om han inte är helt fäst vid den (han får ont i ländryggen och vi letar ny sele för honom). Kanske tiden ska utvisa. Han märkte ju att det var så mkt lättare att ta B i selen än att släpa vagn när vi bor högst upp, Fastän vagnen är nere vid entredörren ;) Så tack alla svar!
Användarens profilbild
Av Lindajv
Det låter ju som att ni är nöjda allihop. ja, förut mannens ländrygg då.. Hoppas att ni hittar en sele som passar honom!
Av Clee
Nu när han accepterat bärandet i sig kanske han får lättare att acceptera sjal/MT/hybrid i så fall. Min man har visserligen varit peppad på sjal från start men han vägrar selen pga ergonomin. Han vill inte ens bära i MT-hybriden (som är hur skön som helst) men det är nog mest för att han tycker det är mer hardcore och äkta med långsjal. :fnissa:
Användarens profilbild
Av EmelieNJ
Lindajv skrev:Det låter ju som att ni är nöjda allihop. ja, förut mannens ländrygg då.. Hoppas att ni hittar en sele som passar honom!
Jag är inte helt nöjd med Becon heller faktiskt, har upptäckt att andra selar passar mig bättre, men det är underbart att se att han använder den och bättre blir det när vi hittar de ultimata. Har provat en Patapum Toddler och blev helt paff över hur bra den var. B satt på MAGEN på mig, han HÄNGDE inte i axlarna :D om du förstår ;)
Användarens profilbild
Av EmelieNJ
Clee skrev:Nu när han accepterat bärandet i sig kanske han får lättare att acceptera sjal/MT/hybrid i så fall. Min man har visserligen varit peppad på sjal från start men han vägrar selen pga ergonomin. Han vill inte ens bära i MT-hybriden (som är hur skön som helst) men det är nog mest för att han tycker det är mer hardcore och äkta med långsjal. :fnissa:
"Hardcore" hehe ;)

Jag tror han gladeligen använder en MT! Bara vi hittar den som passar honom. Men sjal går nog inte. Vi testade Patapum Toddler häromdagen, den satt som en smäck. Helt underbar. Och Patapumen tycker jag ser ut som en MT, den ser mer "tygig" ut. Men jag har aldrig testat en riktig MT. Är det ngn skillnad på MT och hybrid eller är det bara hela namnet?

Vilken MT-hybrid var det som du gillade?
Användarens profilbild
Av hörnsten
EmelieNJ skrev:
Lindajv skrev:Det låter ju som att ni är nöjda allihop. ja, förut mannens ländrygg då.. Hoppas att ni hittar en sele som passar honom!
Jag är inte helt nöjd med Becon heller faktiskt, har upptäckt att andra selar passar mig bättre, men det är underbart att se att han använder den och bättre blir det när vi hittar de ultimata. Har provat en Patapum Toddler och blev helt paff över hur bra den var. B satt på MAGEN på mig, han HÄNGDE inte i axlarna :D om du förstår ;)
Det där borde gå att justera med remmarnas inställning? :D
Användarens profilbild
Av EmelieNJ
hörnsten skrev:
EmelieNJ skrev:
Det där borde gå att justera med remmarnas inställning? :D
Jag har försökt, tro mig ;) Men om jag hade ngn Beco Gemini expert här så skulle jag inte bli förvånad om hon/han såg att jag gjorde ngt lite galet. Men jag har verkligen försökt allt. Dragit åt remmarna, lossat dem, haft midjebältet högt och lågt, och mittemellan. Haft kors och vanligt. Den passar nog inte min kropp :/ men jag har bara en vanlig kropp som alla andra så jag förstår inte.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?