Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Feber
Jag knöt upp i vrikkesikker alldeles själv! Det var andra gången jag lyckades få upp honom på ryggen själv och andra gången jag öht provade vrikkesikker! Så här glad är jag: :jippiii: :jippiii: :jippiii:

Så, nu ska jag väl kunna laga middag i fred.
Av Feber
madz skrev:härligt! jag vill oxå kunna! typ gett upp det där med ryggen, fast jag har ett ganska medgörligt barn.. blir oftast selen därför om jaginte ska ut kortare vändor och vet att jag orkar bära henne i sjalen på magen hela tiden, och jag gillar INTE sele..men grattis till dig! :vågen:
Hehe. Jag har provat flera ggr tidigare men det har slutat med att han har kräkts i håret på mig... Men nu så! :D
Användarens profilbild
Av ToveLi
:vågen:

Duktig du är!

När jag försöker knyta vrikkesikker så hamnar hela sjalen som en strypsnara runt halsen på Axel. :oops:
Användarens profilbild
Av Mosan
Av Feber
madz skrev:blev så inspirerad så lyckades få upp henne i doubble hammock, två minuter sen sov hon:) men hur sjutton gör man med huvudet då när de somnar..?
hon ser ut att sitta jättebra men jag får riktigt ont mellan skulder bladen så riktigt bra kan jag ju inte ha gjort det.. men ändå:)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?