Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellen och jag
Vill ha tips på bra ryggknyt!

Omslutet känns inte bra med Ester. Har kikat lite på dubbel hammock. Vad tror ni?

Hur bär ni helst era småkryp?
Användarens profilbild
Av Bebile74
dubbel hammock :vågen: Den är stadigt sitter bra ser fint ut och när barnen sover så trillar inte huvudet utan den får stöd
Bebile74 skrev:dubbel hammock :vågen: Den är stadigt sitter bra ser fint ut och när barnen sover så trillar inte huvudet utan den får stöd
Ester sitter inte still så länge :wink: Kanske får öva när sambon är hemma?!
Användarens profilbild
Av Bebile74
Du kan kanshe öva först på en nalle eller docka för det tar lite tid innan man får in det ordentligt sen går det snabbare
thowida skrev:Vad är det du inte gillar med omslutet?

Det blir aldrig bra. Antingen för hårt, eller för löst. Sen krånglar Ester ut armarna och slänger sig sedan bakåt :shock:
Av astekl07
Ellen och jag skrev:
thowida skrev:Vad är det du inte gillar med omslutet?

Det blir aldrig bra. Antingen för hårt, eller för löst. Sen krånglar Ester ut armarna och slänger sig sedan bakåt :shock:
Det upplever jag också lite, bär mest på rygg hemma och springer mest hela tiden och kollar i spegeln så att han inte har krånglat sig ur för mycket. Testade dubbel hammock för första gången idag och han somnade (har aldrig hänt på ryggen förut). I och för sig drog han loss armarna i den också, men den stödde ändå honom i höjd med hans armhålor så han kunde slänga sig bäst han ville. I omslutet känns det som att bandet som går tvärs över kan åka ned ganska långt.
Användarens profilbild
Av Cisco
Alltså, min ryggknytningskarriär är väldigt kort, men jag övar för fullt!

Har testat omslutet kryss, shbc, vrikkesikker och double hammock (japp, jag är otålig och vill att saker och ting ska sitta som en smäck på en gång. Att öva tycker jag är trist!) Har ändå fått till knytningarna ganska bra, men överlägset skönast tyckte jag double hammock är. Lillan kom härligt långt upp på min långa rygg och jag tyckte att den var hyfsat lätt att få till.
Användarens profilbild
Av Majaå
Double hammock här med... Hur jag avslutar den beror på hur lång sjal jag har kvar, men jag tycker om den för att det avlastar skönt med bandet över/strax under bröstet, mitt lilla barn kommer högt upp på ryggen och kan se något eller om hen somnar så kan hen lägga kinden strax nedom min nacke :loving: Och då stöttas huvudet bra, som föregående talare skrev :tumup:
SCSI skrev:Vrikkesikker! :heart:

Det var en favorit med Ellen kommer jag ihåg.

För jag kan ju knyta upp barn på ryggen, har övat en del med systern till Ester :wink:

Men Ester är en annan typ av unge om jag ska uttrycka mig snällt :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?