Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mammatillE
Jag har knutit upp E i MTn på ryggen. Själv! Tjoho vad jag är bra! :eld: :dansar: :hoppa:
Dessutom har hon gått med på att sitta på ryggen säkert en timme :shock: . Hon har vägrat Beco på ryggen det sista! Så nu är jag glad! :D

Snart knyter jag upp henne i sjal på ryggen själv. Så det så. Nu har vi fått till sjal, MT- och ringsjalsamning. Ryggknyt i alla dess former blir nästa steg i sjalutbildningen! :wink:

Edit: Hon har visst somnat därbak! :tumup:
Användarens profilbild
Av SCSI
Hurra!!!
Jag rekommenderar vrikkesikker - det är den ryggknytning jag fortfarande (och då har jag haft J på ryggen sen han var 2 månader, de första månaderna i MT) lättast och bäst får till.
Av mammatillE
SCSI skrev:Hurra!!!
Jag rekommenderar vrikkesikker - det är den ryggknytning jag fortfarande (och då har jag haft J på ryggen sen han var 2 månader, de första månaderna i MT) lättast och bäst får till.
Ska provas!

Majaå har lärt mig en annan, omsluten ryggsäck. :heart: Den tar jag först. Men jag tror det kan vara bra att prova runt, så man hittar den knytning man gillar bäst! Vanlig ryggsäck kan jag men jag tycker det blir för tungt, och så har jag inte vågat mig på ryggsjalning på egen hand än. Men nu ska jag komma igång. :tumup:
Av FrokenG
mammatillE skrev:Jag har knutit upp E i MTn på ryggen. Själv! Tjoho vad jag är bra! :eld: :dansar: :hoppa:
Dessutom har hon gått med på att sitta på ryggen säkert en timme :shock: . Hon har vägrat Beco på ryggen det sista! Så nu är jag glad! :D

Snart knyter jag upp henne i sjal på ryggen själv. Så det så. Nu har vi fått till sjal, MT- och ringsjalsamning. Ryggknyt i alla dess former blir nästa steg i sjalutbildningen! :wink:

Hurra :vågen: Jag lyckades hiva upp Klara på ryggen i min Melkaj idag när vi skulle till BVC. Extremt bekvämt! Annars brukar det va lite si och så där med hennes samarbetsförmåga med meitai på rygg :roll: Nu satt hon fint och jag kunde dra i banden ordentligt så hon satt perfekt!
Av mly
Grattis till er båda, får jag också vara lite stolt och tala om att jag knöt upp Manda på magen i sjal (på kenneth) för första gången igår, hon va nöjd i säkert en kvart!!!
Av FrokenG
emmy_ackevik skrev:Grattis till er båda, får jag också vara lite stolt och tala om att jag knöt upp Manda på magen i sjal (på kenneth) för första gången igår, hon va nöjd i säkert en kvart!!!
Hurra för den också :vågen:
Användarens profilbild
Av SCSI
Åh, jag måste be nån filma oss nån dag när jag knyter upp Joel. Det är alltid nån som står och tittar på oss på ÖF och kommenterar hur coolt han bara LIGGER där och väntar på att jag ska bli klar. Med en sån unge blir ryggknytning en barnlek! :loving:
Av mammatillE
emmy_ackevik skrev:Grattis till er båda, får jag också vara lite stolt och tala om att jag knöt upp Manda på magen i sjal (på kenneth) för första gången igår, hon va nöjd i säkert en kvart!!!
:app: Hoppas nya bebisen blir en riktig sjalbebis! :tumup:
Av mammatillE
FrokenG skrev:
mammatillE skrev:Jag har knutit upp E i MTn på ryggen. Själv! Tjoho vad jag är bra! :eld: :dansar: :hoppa:

Hurra :vågen: Jag lyckades hiva upp Klara på ryggen i min Melkaj idag när vi skulle till BVC. Extremt bekvämt! Annars brukar det va lite si och så där med hennes samarbetsförmåga med meitai på rygg :roll: Nu satt hon fint och jag kunde dra i banden ordentligt så hon satt perfekt!
Härligt! :tumup:
Av mammatillE
SCSI skrev:Åh, jag måste be nån filma oss nån dag när jag knyter upp Joel. Det är alltid nån som står och tittar på oss på ÖF och kommenterar hur coolt han bara LIGGER där och väntar på att jag ska bli klar. Med en sån unge blir ryggknytning en barnlek! :loving:
Det låter supersmidigt :vågen:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?