Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har lätt panik nu, skulle gå ut och sukta lite efter amitolan på knyt an (igen, görs ungefär en gång i veckan) och så är den försvunnen! Den finns liksom inte kvar! Finns det någon annanstans jag kan beställa ifrån eller är det slut för all framtid nu? :shock:
Senast redigerad av Grönöga den tis sep 27, 2011 21:40, redigerad totalt 2 gång.
:Hahaa: :app: Underbart! Ska absolut kolla, hur lång tid tar det för dig att få hem? Hoppas ha råd om en månad...

(och tack för ditt svar, blev verkligen rädd där ett tag, den har liksom blivit symbolen för nästa bebis för mig)
Alltså, ni kommer aldrig tro mig. Ikväll var jag hemma hos min vän, och hon berättade varför amitolan var borta från Knyt an. Därför att jag ska få den i kombinerad bebis och födelsedagspresent (jag fyller år i mars). :whut: :siishah: :cry: (lyckotårar)

Hon sa att "hon från knyt an" (antar det är du Katarina) postat idag så den borde komma hit imorgon. Jag är ungefär lika chockad nu som jag var imorse när jag upptäckte den var borta från sidan..

Och jag har världens bästa vän, som tydligen känner mig förbaskat bra, hon visste att även om jag skulle haft råd rent teoretiskt så skulle jag inte unnat mig den. Jag hade bara längtat och köpt nyttiga saker som mat och kläder till mina barn. Och hon har ju rätt. Så jäkla rätt. :cry: :lol: :heart:
Senast redigerad av Grönöga den mån sep 26, 2011 21:11, redigerad totalt 1 gånger.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?