Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Trulsamin
mimpen skrev:
corona skrev:
mimpen skrev: Kardborre?
Känner man inte av kardborrekanten mot låren? :hmm:
Jo. Jag tycker det (har bara provat två stycken sådana bindor), men andra använder det, så vad vet jag. kanske om man tar sån mjuk kardborre och nej, jag vet inte :hmm:
det beror på hur man sätter dit det, man måste sätta det mycket bra för att det inte ska skava
Av p_sarah
emmy_ackevik skrev:Nu ska vi se om jag lyckas få hit en bild, har sytt lite trosskydd det senaste, ett gäng mindre bra som inte har fastnat på bild. Och så dessa, de ska flytta härifrån. Men jag vill ändå visa.Bild
Edit: Fungerade visst inte. Någon som vill berätta hur man gör? Har pixbox.
Jag har bilder på dem som jag gärna lägger ut! Jag tycker de är så underbart söta med starka färger :love: , har dock inte hunnit prova dem än! :D

Bild

Bild
Av mly
p_sarah skrev:
emmy_ackevik skrev:Nu ska vi se om jag lyckas få hit en bild, har sytt lite trosskydd det senaste, ett gäng mindre bra som inte har fastnat på bild. Och så dessa, de ska flytta härifrån. Men jag vill ändå visa.Bild
Edit: Fungerade visst inte. Någon som vill berätta hur man gör? Har pixbox.
Jag har bilder på dem som jag gärna lägger ut! Jag tycker de är så underbart söta med starka färger :love: , har dock inte hunnit prova dem än! :D

Bild

Bild
Tack så mycke! Vad fina de ser ut när man ser dem såhär!
Av mly
Jenny med Emiliten skrev:Ursnygga! Jag tycker jag känner igen ett av tygerna? :hmm: :lol:
Vilket? Har suttit på din blogg och försökt att hitta något.
Alla tyger kommer från Flannelqueen utom det gula som jag köpte på tradera. Det gula gillar jag väldigt mycke, men jag har för mig att jag läste någonstans att gult inte va någon bra färg i bindor...
Användarens profilbild
Av Shuna76
corona skrev::arggh:
Jag vill inte (läs: har inte råd just nu) att köpa en knappress/knapptång :?

Hur fungerar sy-på-tryckknappar?
Andra bra lösningar?
Knappa hos någon som har tång/press?
Jag kan knappa åt dig, men då måste du skicka dem förstås.
Av mly
Shuna76 skrev:
corona skrev::arggh:
Jag vill inte (läs: har inte råd just nu) att köpa en knappress/knapptång :?

Hur fungerar sy-på-tryckknappar?
Andra bra lösningar?
Knappa hos någon som har tång/press?
Jag kan knappa åt dig, men då måste du skicka dem förstås.
Det kan jag görqa med, bara jag får hem mina knappar, har bara tänkt att du bor för långt bort, korttänkt av mig :oops:
Användarens profilbild
Av Majaå
corona skrev:
mimpen skrev: Kardborre?
Känner man inte av kardborrekanten mot låren? :hmm:
Jo, det gör jag också. Hade inga knappar och tog kardborre, men nej, här ska bytas till knappar igen. Men kanske att det funkar med kardborre om man låter vingarna överlappa mer än jag låtit dem göra?
Användarens profilbild
Av Jenny med Emiliten
emmy_ackevik skrev:
Jenny med Emiliten skrev:Ursnygga! Jag tycker jag känner igen ett av tygerna? :hmm: :lol:
Vilket? Har suttit på din blogg och försökt att hitta något.
Alla tyger kommer från Flannelqueen utom det gula som jag köpte på tradera. Det gula gillar jag väldigt mycke, men jag har för mig att jag läste någonstans att gult inte va någon bra färg i bindor...
Jag har ett precis likadant gult! Också köpt på Tradera. Jag tror inte att jag har använt det till bindor, gjorde en pyjamas till S i tyget. Men jag har andra gula som funkar. All flanell funkar, är min erfarenhet, det är velour och frotté som kan bli brunt.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 54
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?