Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ellinor
Clee skrev:Så skönt också att de faktiskt har en storlek som heter "preschool" :vågen: Den ser helt enorm ut också.

Denna gillade jag mycket:

Bild

Visste inte att Hoppediz gjort sådana sjalar tidigare.
Åh, snygg!
Användarens profilbild
Av Rosalinda
Ellinor skrev:
Clee skrev:Så skönt också att de faktiskt har en storlek som heter "preschool" :vågen: Den ser helt enorm ut också.

Bild

Åh, snygg!
Ursäckta men jag tycker den påminner om en gammal kökshanduk... :hide:
Av Clee
Rosalinda skrev:
Ellinor skrev:

Bild

Åh, snygg!
Ursäckta men jag tycker den påminner om en gammal kökshanduk... :hide:
:fnissa: Du är ursäktad för min del. Jag tycker många andra ser ut att vara gjorda i syslöjden i fyran. 1990. Så smaken är onekligen lika delad som baken. :tumup:
Av letw83
Nu får ni faktiskt sluta länka till alla fina mei tai:s, 8) jag ska ju sy en själv har jag bestämt! Om jag bara får tid nån gång :roll:

Jag förstår för övrigt inte hur man beställer från den första sidan, men custommade av sjalar låter dyrt så det kanske är lika bra 8)
Av Clee
thowida skrev:
semla skrev:
Clee skrev:
Bild
:love: vad är detta för indio?
en ficus tror jag
Ah, missat detta! Det är en Indio Yew. Väldigt fin tycker jag och skulle gärna ha den - om inte annat för att "yew" betyder idegran, precis som "Ivo".

Blev dock nyfiken på ficus och vid googling ser det ut att vara samma färg. :hmm:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?