Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av little_me
Om någon vill får ni gärna ändra till skickat och fått på mig - jag mobilsurfar.
Användarens profilbild
Av camsch
Ändrat åt Little_me

annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått
Användarens profilbild
Av Fryle
Det ser bara ut som om en inte har skickat, men fyra inte har fått?
Av snuttelisa10
annelithor - Skickat - Fått
Bara_jag - Skickat - Fått
camsch - Skickat - Fått
CrazyMagpie - Skickat - Fått
Fina - Skickat - Fått
Fryle - Skickat - Fått
Karro54 - Skickat - Fått
Lee-nah -Skickat - Fått
little_me -Skickat - Fått
Lojse -Skickat - Fått
Lotti - Skickat - Fått
LumLumLum - Skickat - Fått
Maddemoa - Skickat - Fått
Moson - Skickat - Fått
puppan - Skickat - Fått
Rithelo - Skickat - Fått
scsi - Skickat - Fått
snuttelisa10 - Skickat - Fått
ToveLi - Skickat - Fått
Trulsamin - Skickat - Fått[/quote]
Användarens profilbild
Av SCSI
Sådär - här är en bild på väskan i sitt nya liv som vagn-kasse!
Har lyckats matcha både vagn, ungens mössa och kudden med väskan, ser jag... :tumup:
Bild
Användarens profilbild
Av Moson
SCSI skrev:Sådär - här är en bild på väskan i sitt nya liv som vagn-kasse!
Har lyckats matcha både vagn, ungens mössa och kudden med väskan, ser jag... :tumup:
Bild
:vågen: Du kanske har förstått att den är virkad av slaktade t-shirtar. Innertyget i tvättlappsfodralet är av pultyg så det borde stå emot väta och jag fick i ett paket liberowipes också om man vill köra den bekväma stilen.
Användarens profilbild
Av SCSI
Moson skrev:
SCSI skrev:Sådär - här är en bild på väskan i sitt nya liv som vagn-kasse!
Bild
:vågen: Du kanske har förstått att den är virkad av slaktade t-shirtar. Innertyget i tvättlappsfodralet är av pultyg så det borde stå emot väta och jag fick i ett paket liberowipes också om man vill köra den bekväma stilen.
Ja, att den var gjord av tshirtar har jag klurat ut.
Tvättlappsfodralet bor på balkongen just nu, det visade sig vara rätt praktiskt att ha avtorkningsmöjligheter på fler ställen än i badrummet där jag tänkte att den skulle känna sig hemma... jag gillar när saker bara hittar rätt plats sådär av sig själva liksom.
Användarens profilbild
Av rithelo
Hej hej hej tråden!
Jag har inte varit på SB på hela veckor tror jag... :shock:
Ja, ja, är det sommar så är det :lol:
Lee-nah skrev:Jag har lyckats hamna i en svacka där jag har typ noll energi. Inget jag hade räknat med skulle hända men heller inget jag kan göra så mycket åt. Har varit tvungen att lägga den lilla energi jag trots allt har på att få¨i mig mat och toaletträna kattungar. Jag TROR jag är på väg uppåt igen. Men kan inte garantera det. Alternativen är:

* Jag skickar det jag fick till min person (Rithelo)
* Rithelo ger mig en deadline och har jag inte lyckats med att sy klart tills dess så skickar jag det jag fått då.

Jag är ledsen för alla problem det orsakat. Det var inte min avsikt men tyvärr är det så mitt liv ser ut i perioder. =( Det var länge sen sist och hade jag trott att jag skulle hamna här igen när jag anmälde mig hade jag såklart inte gjort det.
Men nu har jag i alla fall fått en förklaring till vart mitt paket har tagit vägen :tumup:
(I ärlighetens namn har jag trott att jag har slarvat bort en avi eller två... :oops: )
Men du Lee-nah - ta det lugnt! Gör färdigt när du kan och skicka till mig då.
Blir det för långt in på hösten kan du ju ändra det supersomriga till nåt höstigt istället. Eller så får jag en ny och fräsch och oanvänd sak till nästa sommar :app:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
rithelo skrev:Hej hej hej tråden!
Jag har inte varit på SB på hela veckor tror jag... :shock:
Ja, ja, är det sommar så är det :lol:
Lee-nah skrev:Jag har lyckats hamna i en svacka där jag har typ noll energi. Inget jag hade räknat med skulle hända men heller inget jag kan göra så mycket åt. Har varit tvungen att lägga den lilla energi jag trots allt har på att få¨i mig mat och toaletträna kattungar. Jag TROR jag är på väg uppåt igen. Men kan inte garantera det. Alternativen är:

* Jag skickar det jag fick till min person (Rithelo)
* Rithelo ger mig en deadline och har jag inte lyckats med att sy klart tills dess så skickar jag det jag fått då.

Jag är ledsen för alla problem det orsakat. Det var inte min avsikt men tyvärr är det så mitt liv ser ut i perioder. =( Det var länge sen sist och hade jag trott att jag skulle hamna här igen när jag anmälde mig hade jag såklart inte gjort det.
Men nu har jag i alla fall fått en förklaring till vart mitt paket har tagit vägen :tumup:
(I ärlighetens namn har jag trott att jag har slarvat bort en avi eller två... :oops: )
Men du Lee-nah - ta det lugnt! Gör färdigt när du kan och skicka till mig då.
Blir det för långt in på hösten kan du ju ändra det supersomriga till nåt höstigt istället. Eller så får jag en ny och fräsch och oanvänd sak till nästa sommar :app:
Skönt att du tar det så. Då släpper iallafall lite av pressen. Har så mycket jag borde göra och har man noll energi är det inte kul. Men jag ska försöka få klart det snart. =)
Användarens profilbild
Av rithelo
Större delen av poängen med ett sånt här byte är ju att få pyssla själv - att få nåt är liksom bara en bonus. Så du kan slappna av och se till att få dig på fötter (och katterna på tassarna)!
Användarens profilbild
Av Lee-nah
rithelo skrev:Större delen av poängen med ett sånt här byte är ju att få pyssla själv - att få nåt är liksom bara en bonus. Så du kan slappna av och se till att få dig på fötter (och katterna på tassarna)!
Grejt. Och jag håller med. Jag är ju med för att jag gillar att sy. Inte för att jag vill ha saker. (Även om det är en trevlig bonus) Men ibland kommer som sagt saker emellan. Typiskt nog. Jaja. Jag är inte lika illa däran som jag var ett tag. Men så kommer det andra saker som måste göras och man vet inte i vilken ände man ska börja för man har inte energi nog att strukturera...
Användarens profilbild
Av karro54
little_me skrev:Undrar fortfarande om paketet jag skickade kommit fram.
Har du PMat och frågat?
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?