Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Silverälva
#783350
Jag behöver förslag på märken på bärjackor, tycker att utbudet verkar vara minst sagt skralt, inte så många modeller att välja mellan? :?
Användarens profilbild
Av Silverälva
#785589
Ååååå, jag skulle behöva något som är kanonvarmt, gärna som står emot blöta såväl som vind. Bor där det blir neråt 25 minus på vintern *brrr*.
Användarens profilbild
Av Nova
#785780
Användarens profilbild
Av Silverälva
#789167
Nu har jag beställt en Mam orginal jacka, får se vad den går för. Mycket som var slut nu och nytt skulle inte dyka upp förens oktober :/.
Tack för alla tips och råd! Jag önskar verkligen att jag kunde sy själv, men jag kan knapp fålla gardiner :P
Av Corpset
#789406
Ni som har en Ergo-jacka, vad tycker ni om den?
Användarens profilbild
Av annalys
#849664
Å vad bra, jag hade just tänkt fråga. Ska kolla lite på länkarna. Själv har jag en stor jacka som duger åt graviditetsmagen, men jag tror inte den blir kanonbra utanpå en sjal (den är dessutom inte regntät).
Användarens profilbild
Av SannaM
#850266
Upia skrev:Jag drömmer om en sån här: http://www.mamaponcho.ch/
:love:

Hjälp vad fin! Nån som lyckas fatta vad frakten skulle gå på?? Jag har väl inte råd egentligen... Men det var väl 8 år sedan jag sist köpte en kappa/jacka... Nån som sett den i verkligheten??

Sanna
Användarens profilbild
Av sacha42
#850280
SannaM skrev:
Upia skrev:Jag drömmer om en sån här: http://www.mamaponcho.ch/
:love:

Hjälp vad fin! Nån som lyckas fatta vad frakten skulle gå på?? Jag har väl inte råd egentligen... Men det var väl 8 år sedan jag sist köpte en kappa/jacka... Nån som sett den i verkligheten??

Sanna
jag har en i Vinröd i M som jag ska sälja :D DE är jättefina!
Användarens profilbild
Av SannaM
#850453
sacha42 skrev: jag har en i Vinröd i M som jag ska sälja :D DE är jättefina!
Hmmm vinröd... Om vinrött vinrött är det kört, då ser jag extremt färglös ut :( (jag ser alltid tämligen färglös ut men just vinrött...) men ibland är vinrött lite mer hallon sådär :P ...*hoppas,hoppas* Skall hålla utkik på säljes... För du säljer väl HÄR???? Ursäkta trådkapning :oops:

Sanna
Användarens profilbild
Av Scilla
#889224
Jag har en bärjacka från Didymos, men jag vet inte om de säljs längre. Verkar ganska lik de andra bärjackorna på marknaden i alla fall.
Användarens profilbild
Av Silverälva
#918338
Min bebis är nio månader och jag har precis köpt ännu en bärjacka av dessa anledningar:
Jag vill slippa ha bylsiga overaller på henne när jag har henne i sjalen.
Det blir som att ha en liten kamin under jackan, vi värmer varandra!
Ett bärskydd måste man antingen ha utanpå sin stängda jacka och knyta både bärskydd och sjal utanpå sin egen jacka alternativit ha sin egen jacka öppen. Alternativ ett känns bylsigt och trångt för mig och alternativ två för kallt. :)
Dock har jag ett bärskydd med som jag använder då bebis somnat i vagn men sen vill komma upp, men då har hon mer kläder på sig och jag slipper ta av mig jackan och knyta på mig sjalen :)

Så, egentligen är det väl en smaksak, vad man tycker funkar bäst....
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?