Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Sitter och kollar efter en Ellevill Zara. På Norgesidan är det hyfsat pris, som dock blir ganska högt efter tull och frakt. Men på modeller de har rea på blir det ändå bra pris.

Men finns det billigare ställen? De har ju flera återföräljare inom EU. Du som beställde från något land inom EU, vad betalade du för pris + frakt till Sverige?
Clee skrev:
astekl07 skrev:Jag köpte en andrasorteringssjal via svensk återförsäljare. Har helt ärligt inte hittat något större fel på den.
Har du hittat något fel alls och hur ser det ut i så fall?
Jag har hittat en liten knut och en tråd som tre gånger kommer ut från sjalen för att gå in igen några mm senare. Antar att det räknas som vävfel, sen några lösa ändar som borde klippas ned, men det är väl normalt har jag för mig? Jag hade inte reagerat på det om jag hade betalat fullpris faktiskt, det står ju i produktbeskrivningen att småfel kan förekomma.
Jag har faktiskt börjat fundera på om det bara är ett sätt att få ut sjalar billigare för att få fler anhängare, det är ju inte de häftigaste färgerna som går på andrasortering... :)
astekl07 skrev:Jag har faktiskt börjat fundera på om det bara är ett sätt att få ut sjalar billigare för att få fler anhängare, det är ju inte de häftigaste färgerna som går på andrasortering... :)
Hehe, det är alla mina favoritfärger faktiskt. 8)
Clee skrev:
astekl07 skrev:Jag har faktiskt börjat fundera på om det bara är ett sätt att få ut sjalar billigare för att få fler anhängare, det är ju inte de häftigaste färgerna som går på andrasortering... :)
Jag känner nog lite likadant, de färgglada är snygga ensamma på bild, men det är inte så kul med en sjal som kräver matchade kläder på både mig och bebisen...
astekl07 skrev:
Clee skrev:
Jag känner nog lite likadant, de färgglada är snygga ensamma på bild, men det är inte så kul med en sjal som kräver matchade kläder på både mig och bebisen...
Japp - och snart är det ju höst. Då är en brun sjal skitsnyggt (no pun intended). Och ja, jag är inte typen som gillar tre sorters rosa eller lila helt enkelt och det känns som att Ellevill vänder sig rätt mycket till dem som gör det.
Clee skrev:
astekl07 skrev:
Clee skrev:
Japp - och snart är det ju höst. Då är en brun sjal skitsnyggt (no pun intended). Och ja, jag är inte typen som gillar tre sorters rosa eller lila helt enkelt och det känns som att Ellevill vänder sig rätt mycket till dem som gör det.
Den är fin faktiskt, caffee. Och namnet talade till mig också.. :)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?