Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bianca
Underlättas helt klart av en bärsjal!
Den har använts att bära i, gosa med, amma i, som solskydd över vagnen, som "vanlig" sjal när det blev kallt, som picknickfilt och säkert något mer som jag glömt :D

Vi spenderade en heldag i strålande sol på Falsterbo Horse Show, och jag var lite fundersam innan på hur det skulle gå. Men Solstrålen Arve (6 månader gammal) har med gott mod suttit i sjalen på dressyrläktaren, ammats på första raden på hoppläktaren under Derbyt (och därefter högljutt och glatt hejat på ekipagen :lol: ), sovit i vagn (med sjal som solskydd) och en hel massa annat :heart:
Hela resan har gott som smort och bebis har varit på sitt bästa humör hela tiden, mkt tack vare sjalen :tumup:

/Bianca
Oh! Jag hade med velat vart där! En vän till mig var i sin final igår och hoppade dubbelnolla och vann :loving: :confettismiley:

Sjalar är bra grejer!
Användarens profilbild
Av Bianca
Shpongle skrev:Oh! Jag hade med velat vart där! En vän till mig var i sin final igår och hoppade dubbelnolla och vann :loving: :confettismiley:
Stort Grattis till din kompis :app:

/Bianca

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?