- sön jun 26, 2011 22:48
men när jag såg min kusins underbara 8-mån bäbis njuta av att åka på sin mammas rygg i min Angelpack, så kändes det helt rätt att låta henne ha den ett tag!
Den har verkligen passat oss som hand i handske, men så köpte jag en OhSnap ffa för att vi skulle kunna bära varsitt barn. Och så insåg jag att det aldrig kommer att ske. Med tanke på hur sällan de vill bli burna och chansen att detta skulle sammanträffa för båda gossarna samtidigt gjorde att jag insåg det orimliga i min plan.
Och så testade kusinen angelpacken bara på skoj först och bäbis stormtrivdes. Men det tog en månad innan hon fick låna den... och jag ångrade mig genast. Tills jag såg dem använda den på riktigt. 
Den har verkligen passat oss som hand i handske, men så köpte jag en OhSnap ffa för att vi skulle kunna bära varsitt barn. Och så insåg jag att det aldrig kommer att ske. Med tanke på hur sällan de vill bli burna och chansen att detta skulle sammanträffa för båda gossarna samtidigt gjorde att jag insåg det orimliga i min plan.

Senast redigerad av Hallon den sön jun 26, 2011 23:12, redigerad totalt 1 gånger.
E feb-05, M mars-08, S okt-09