Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
Nästan i alla fall. Ska hämta min gås på Posten och födelsedagspresenten till min sambo (Mei hip) och förhoppningsvis kommer även min SBs köpta Beco 4th!

Skulle åka till Gekås utan barn i morgon men jag får nog ta med mig en ändå för att få bära lite :wink:
Användarens profilbild
Av kronärtskocka
Visst är det kul att man fortfarande kan bli lycklig som ett barn! Trots att man själv beställt och betalt är det som att få presenter. ( Vi fick också en 4th gen med posten idag, samt ska på Gekås imorgon. Dock utan barn så tyvärr går det inte att spana på oss heller...)
Av FrokenG
kronärtskocka skrev:Visst är det kul att man fortfarande kan bli lycklig som ett barn! Trots att man själv beställt och betalt är det som att få presenter. ( Vi fick också en 4th gen med posten idag, samt ska på Gekås imorgon. Dock utan barn så tyvärr går det inte att spana på oss heller...)
Ja, man är inte dålig lättlurad :-D Fast min Beco kom inte, hemsk väntan över helgen nu.
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag har en MT som försvunnit i posten, så här blir det aldrig julafton... =(
Men de skickar en ny, så jag hoppas på större lycka den här gången.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?