Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Annie har en söt blus, men några av tryckknapparna har släppt. Knapparna har som pärlemor på framsidan och det är baksidan (alltså den delen med "plupp" på) som har släppt. Kan man byta bara pluppdelen, för jag vill gärna ha kvar pärlemoren? Någon som kan hjälpa mig? Jag betalar givetvis både frakt och knappar!!! Knapparna är 10 mm i diameter.
Bild
Senast redigerad av Erika777 den tis jun 07, 2011 11:02, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Tror Bibbi har sånna med pärlemor och ja, man kan byta men vete fåglarna om det är värt att köpa en tång enbart för det... Det kanske kommer med verktyg även till de med pärlemor så man kan sätta dit dem med hammare... :hmm:
Av Erika777
Trulsamin skrev:Tror Bibbi har sånna med pärlemor och ja, man kan byta men vete fåglarna om det är värt att köpa en tång enbart för det... Det kanske kommer med verktyg även till de med pärlemor så man kan sätta dit dem med hammare... :hmm:
Bibbi vem? Var finns hon?
Erika777 skrev:Annie har en söt blus, men några av tryckknapparna har släppt. Knapparna har som pärlemor på framsidan och det är baksidan (alltså den delen med "plupp" på) som har släppt. Kan man byta bara pluppdelen, för jag vill gärna ha kvar pärlemoren? Någon som kan hjälpa mig? Jag betalar givetvis både frakt och knappar!!! Knapparna är 10 mm i diameter.
Bild
Hej! :)

Jag har 10 mm tryckknappar och jag gissar att det är vanliga hanar du söker. De flesta ring-tryckknappar i den storleken går att knäppa med varandra. Det är ju bara att prova att knäppa en tryckknapp med blusen.

Hittar du ingen lokalt så kan jag hjälpa till om du betalar returportot. :)

Det borde ju finnas någon med en prym-tång eller annat i närheten?

Ha det så bra! :)

/Sofia

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?