Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Här bär jag min treåring om hon är sjuk eller bara lite gosesjuk. Både på mage och rygg. Hon vill ha en bred sjal att krypa in i och då blir det antigen en hoppe eller en easy som det åks i, fast vår favvosjal är givetvis Zara.. :heart:
Jag bär väldigt mkt på rygg för att det är så praktiskt men visst gosbär vi på mage också. Jag känner dock att om det är något jag ska göra, t ex hämta på dagis eller handla så blir livet så mycket lättare om han sitter på ryggen. När han var mindre sov han bara där dagtid så det har liksom bara fortsatt. Med omslutet kryss har jag haft lätt att skifta om och få in hans huvud när han somnat också o också m Angel Pack-selen som har huvudstöd hängande.
Det är också smidigt när man lagar mat o han vill vara i famnen att snabbt få upp honom på ryggen. En gång när jag stekte pannkakor knöt jag upp honom medan jag stekte 8) o hann vända pannkakan innan den brändes. :lol:
Jag tycker faktiskt att jag kan prata med honom fast vi inte har ögonkontakt, vi kan dela fokus om vi tittar på samma sak, jag kan snegla bakåt på honom, hålla honom i handen o klappa honom på rumpan. Men amma går inte :lol:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?