- sön apr 24, 2011 20:41
Hur skyddar ni era sjalbarn mot sol och värme på sommaren? Vad bär ni i och hur klär ni bebisar i sjal/sele så att det blir svalt men ändå solskyddat?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Hell Cat skrev:Parasoll eller paraply är bra tycker jag. Ett sånt här är ju alldeles ljuvligtJa det var snyggt
![]()
![]()
Tunna kläder på bebisen, inte hud mot hud för det blir svettigt. Solhatt är viktigt.
Och så ska man inte glömma skydda fötterna.
mammatillE skrev:Hell Cat skrev:Parasoll eller paraply är bra tycker jag. Ett sånt här är ju alldeles ljuvligtJa det var snyggt
![]()
![]()
Tunna kläder på bebisen, inte hud mot hud för det blir svettigt. Solhatt är viktigt.
Och så ska man inte glömma skydda fötterna.. Vart köper man parasoll? Det känns ju rätt udda..
Bebile74 skrev:Jag kan inte se nåtMen oj, bara en STOOOOR vit ruta
Hell Cat skrev:Nu ser jag den den är fin. Man ska Kanshe ta en Svängd till shock med tonåringenBebile74 skrev:Jag kan inte se nåtMen oj, bara en STOOOOR vit ruta
Bebile74 skrev:Hell Cat skrev:Nu ser jag den den är fin. Man ska Kanshe ta en Svängd till shock med tonåringenBebile74 skrev:Jag kan inte se nåtMen oj, bara en STOOOOR vit ruta
Bebile74 skrev:Min tonåring ÄLSKAR Shock (jag medHell Cat skrev:Nu ser jag den den är fin. Man ska Kanshe ta en Svängd till shock med tonåringenBebile74 skrev:Jag kan inte se nåtMen oj, bara en STOOOOR vit ruta
Hell Cat skrev:Vilken SHOCK!Bebile74 skrev:Jag kan inte se nåtMen oj, bara en STOOOOR vit ruta
Hell Cat skrev:Vi gick förbi shock en sväng igår. Tyvärr så var paraplyerna gjorda av spets solens strålar kommer igenom. Expediden sa de är mest för prydnad.Bebile74 skrev:Min tonåring ÄLSKAR Shock (jag medHell Cat skrev:Nu ser jag den den är fin. Man ska Kanshe ta en Svängd till shock med tonåringenBebile74 skrev:Jag kan inte se nåtMen oj, bara en STOOOOR vit ruta)
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?