Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
letw83 skrev:
Kristina skrev:Sådär:

Bild

Bara snabbtestat än dock, men det blir nog bra. :) Var ju inte så svår att sy heller. Älskar paneltyget!
Skitsnygg!! :vågen: :heart:
Tack. :) Nu sover hon på min rygg i den. Känns rätt avlastande än så länge. Provade mei tai lite när F var bebis, men tyckte det avlastade lite dåligt. Kanske går bättre nu. :)
Användarens profilbild
Av SCSI
Råkade få med mig lite tyg från Sundsvall när jag var där förra veckan...
Nu sitter jag och längtar efter att inspiration och tid att sy ska sammanfalla, så att det blir nåt av tygerna oxå!
Några stuvbitar singeljersey + mudd i grönt och cerise:
Bild

Ett tunt bomullstyg jag tänkte sy en amningstoppi singoallamodell av. Funderar på om jag ska klippa till den på skrå - det brukar bli bra med sånt tyg, och jag har nog tillräckligt för det...
Bild
SCSI skrev:Råkade få med mig lite tyg från Sundsvall när jag var där förra veckan...
Nu sitter jag och längtar efter att inspiration och tid att sy ska sammanfalla, så att det blir nåt av tygerna oxå!
Några stuvbitar singeljersey + mudd i grönt och cerise:
Bild

Ett tunt bomullstyg jag tänkte sy en amningstoppi singoallamodell av. Funderar på om jag ska klippa till den på skrå - det brukar bli bra med sånt tyg, och jag har nog tillräckligt för det...
Bild
Jag vill ha ett likadant tyg men med råttassar :love:
Användarens profilbild
Av glis
På Syfestivalen i Jönköping i helgen köpte jag tros-material för 500 kr minst. Just nu håller jag på med tre par "flärdfulla trosor", ett par är klara och så har jag sytt mina första LG-trosor. Det är ju bara LG-trosorna jag kan ha för tillfället, men jag vill fota dem så jag har inte provat... Enkla att sy i alla fall.
Användarens profilbild
Av Moson
Vad är ett par LGtrosor?
Användarens profilbild
Av karro54
Har idag klippt till två klänningar till Leia, en i bomullsjersey från E-slöjd och en i velour. Jag gjorde eget mönster eftersom jag inte hittade det jag ville ha och för att ingen klänning sitter riktigt bra. Så nu återstår att se om det blir lika bra som jag hoppas... Måste bara köpa tråd innan jag kan sy ihop allt...
Användarens profilbild
Av SCSI
Jag håller på att bygga en ny MT. Den blir inte riktigt som jag tänkt mig - nu verkar det tex bli en liten luva som huvudstöd... - men det blir nog bra i slutändan. Den är så fiiiin, i svart med rött paneltyg med lite blommor på. :vågen:
Återstår bara att se om jag kommer få sy klart den innan vi åker till svärmor imorgon (egentligen vore det slugare av mig att låna hennes maskin - där kommer det ju finnas passning/sysselsättning åt bägge barnen) eller om bäbis tänker börja skrika som vanligt om kvällarna... han har varit snäll under dan och legat i babygymmet, suttit i bumbon och sovit på min rygg i omgångar medan jag mönsterkonstruerat och sytt.
  • 1
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 169
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?