Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hell Cat
Det är en djungel för mig, och dessutom är många av jackorna rejält dyra. Nu hittade jag denna sort som kostar 850 kr och jag undrar om någon har eller haft en sådan och kan berätta om ni varit nöjda med den?
Av Hell Cat
norkmedoo skrev:jag tror den är lik min... fast min kanske är en äldre variant? jag gillar den :D
har nog ändå bara burit på magen i den...

du kan få köpa min för några hundringar ;)

:Hahaa: jag hann inte se ditt inlägg.. vi berättar inte detta för min make va? :wink:
Hell Cat skrev:
norkmedoo skrev:jag tror den är lik min... fast min kanske är en äldre variant? jag gillar den :D

:Hahaa: jag hann inte se ditt inlägg.. vi berättar inte detta för min make va? :wink:
hahahaha! nä... eller så kan han köpa min, om han tycker det är ett bra pris :lol:
Av Hell Cat
norkmedoo skrev:
Hell Cat skrev:

hahahaha! nä... eller så kan han köpa min, om han tycker det är ett bra pris :lol:
:Hahaa: :heart:
Var beställde du?
Jag tycker inte alls om min MaM Delux, men den är nog också en äldre variant. Köpte den på rea av Babyboden här till höger efter hjul. Bebis har det inte alls lika mysigt som de andra hade det i Min Suses. Det blir för öppet och blåser in upptilll hur jag än trixar. Den är nog alldeles för stor som bärjacka åt oss, fast köper jag en mindre kan jag inte ha den som vanlig jacka tyvärr. Måste nog hitta en annan jacka. Så kanske en uppgraderad variant vore något för oss, åtminstonne till hösten.
Av Hell Cat
Isadora skrev:Var beställde du?
Jag tycker inte alls om min MaM Delux, men den är nog också en äldre variant. Köpte den på rea av Babyboden här till höger efter hjul. Bebis har det inte alls lika mysigt som de andra hade det i Min Suses. Det blir för öppet och blåser in upptilll hur jag än trixar. Den är nog alldeles för stor som bärjacka åt oss, fast köper jag en mindre kan jag inte ha den som vanlig jacka tyvärr. Måste nog hitta en annan jacka. Så kanske en uppgraderad variant vore något för oss, åtminstonne till hösten.
Äsch, det låter ju inget vidare :? Å andra sidan har jag inte haft nån bärjacka alls innan och det har ju gått bra det med. Och jag har vagn dessutom, förhoppningsvis är denna bebis som mina andra som inte har haft nåt emot att åka vagn. Är det för blåsigt så får liten åka vagn och storebror åka sele eller ståbräda :)
Tack för bilden, Då återstår det fortfarande vad det var för bärjacka som jag såg i måndags. I och för sig såg mamman ut att komma från Asien så kanske var det någon som finns där. Det var definitivt en bärjacka/kappa med en panel i. När jag såg den var den framtill men dragkedjan baktill avslöjade ju att den gick att använda även för ryggbärning.
Hell Cat skrev:Det är en djungel för mig, och dessutom är många av jackorna rejält dyra. Nu hittade jag denna sort som kostar 850 kr och jag undrar om någon har eller haft en sådan och kan berätta om ni varit nöjda med den?
Åh berätta gärna vad du tycker om den när du har provat!!
Av Hell Cat
mammatillE skrev:
Hell Cat skrev:Det är en djungel för mig, och dessutom är många av jackorna rejält dyra. Nu hittade jag denna sort som kostar 850 kr och jag undrar om någon har eller haft en sådan och kan berätta om ni varit nöjda med den?
Åh berätta gärna vad du tycker om den när du har provat!!
Ja, det ska jag göra :tumup:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?