Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av petwol
Ja alltså jag vill sy en groda på en tröja. Tröjan är i singeljersey men i vilket material ska grodan vara? Vävt eller trikå?

Ska man använda något under typ fliselin eller vad det heter.Som ni märker så har jag ingen koll på applikationer eller hur man gör så berätta. Tänkte sy runt i alla fall med en tät sicksaksöm det borde väl funka.

Hur gör man??? :hmm:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Jag skulle satsa på att göra grodan i samma/liknande material som tröjan, men det funkar med vävt på trikå.

Köp något som heter flisofix, det är fliselin med klister på båda sidor så slipper du nåla eller att små detaljer smiter iväg.

Provsy innan du ger dig på det slutliga resultatet för att se vilken inställning du ska ha på stegländ, stygnbredd, pressarfotstryck osv... Låt maskinen göra jobbet, du ska bara styra!
Tät sicksack blir perfekt :tumup:

Lycka till - det är roligt med applikationer
Av petwol
Tack för era snabba svar :tumup:

Nu ska det inhandlas flisofix... få se hur resultatet blir... kanske kommer en resultatbild så småningom :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?