Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av thanisa
thowida skrev:Visst är det okej att köpa lite nya sjalar när man har en sjalbebis och bara 4 sjalar i varje längd? :hide: :rodna: :roll:

Jag känner ju mig naken vissa dagar :Hahaa:
Det tycker jag. Jag har ju kvar ganska många sjalar av den längden jag gillar bäst, 4 räcker då inte och jag har ju ingen sjalbebis längre... Men jag kan faktiskt inte motivera mig att köpa nya sjalar även om det funnits en del jag varit sugen på att prova. Jag kan ju säga att jag bar senast igår så än bär jag ganska regelbundet och någon gång i veckan bär jag gärna.
Av Hell Cat
Jag väntar ju bebis och nu väntar jag minsann på en underbar Mam Eco i aubergine :loving:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
JennyB73 skrev:Jag väntar ju bebis och nu väntar jag minsann på en underbar Mam Eco i aubergine :loving:

:heart:
Användarens profilbild
Av loppatoppa
o jag väntar på att kusinbarnet ska få sin lille bebis så att jag kan få sjala honom o lära mamman förstås :loving:
Av Hell Cat
Maggy skrev:Det är sött. Jag vill se den :loving:
:mitvit: undrar om du råkat posta kommentaren i fel tråd ;)
Användarens profilbild
Av telistant
Jag har väntat på SMS men det har kommit så nu väntar jag på att klockan ska bli 17 så att jag kan hämta min

Bärjacka som jag köpt ett år för sent :roll: hoppas A gillar den så vi får lite smidigare hämta och lämna på dagis tillfällen framöver. A hatar att ta på sig overall vantar och allt det där
Användarens profilbild
Av Clärchen
telistant skrev:Jag har väntat på SMS men det har kommit så nu väntar jag på att klockan ska bli 17 så att jag kan hämta min

Bärjacka som jag köpt ett år för sent :roll: hoppas A gillar den så vi får lite smidigare hämta och lämna på dagis tillfällen framöver. A hatar att ta på sig overall vantar och allt det där
:tumup: Hoppas det funkar bra!
Användarens profilbild
Av telistant
Clärchen skrev:
telistant skrev:Jag har väntat på SMS men det har kommit så nu väntar jag på att klockan ska bli 17 så att jag kan hämta min

Det funkar hur bra som helst! Sen att det vore bra med lite modelländringar på just den här jackan är en annan sak. Funkar tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd :-)
Användarens profilbild
Av Clärchen
telistant skrev:
Clärchen skrev:

Det funkar hur bra som helst! Sen att det vore bra med lite modelländringar på just den här jackan är en annan sak. Funkar tillräckligt bra för att jag ska vara nöjd :-)
Vad blev det då?!
Användarens profilbild
Av telistant
Clärchen skrev:
telistant skrev:
Clärchen skrev:
telistant skrev:Jag har väntat på SMS men det har kommit så nu väntar jag på att klockan ska bli 17 så att jag kan hämta min Bärjacka som jag köpt ett år för sent :roll: hoppas A gillar den så vi får lite smidigare hämta och lämna på dagis tillfällen framöver. A hatar att ta på sig overall vantar och allt det där
Vad blev det då?!
En Suses kindercoat begagnat härifrån sälj.

Aningens kort kunde vara längre mot rumpan så att fötterna på barnet har lite mer marginal också, fleecen vill titta ut i ärmarna som är korta på skaljackan (skal och fleece som kan sättas ihop) trång i halsen om man drar upp dagkedjan hela vägen, kostigt att fleece och skal inte går att knäppa ihop i ryggbärar öppningen, honknappar på ena sidan och hanknappar på andra sidan på båda jackorna, hade de gjort tvärt om på en av dem skulle det gå att knäppa ihop så det bara är en öppning istället för två det blir lite fladdrigt när den ska på. Resårsnoddar i ryggöppningsjusteringen istf bonullssnöre osv Detaler som kunde gå att göra BÄTTRE!Men det funkar riktigt bra ändå, jag får på jackan utan krångel och A trivs.
Användarens profilbild
Av Aspasia
Jag väntar på en Beco Butterfly II Carnival som jag vunnit på Tradera.
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?