Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Äntligen har jag fått tummen ur och sytt en hybrid till.
Denna ska gå till låns till Milla ett tag. Men sen hoppas jag att jag ska få användning av den själv. :D
(Nope är inte gravid, men drömma kan man)
Senast redigerad av Ponyo den mån okt 08, 2012 17:42, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av puppan
Wow vad snygg :love:
Av Ponyo
CrazyMagpie skrev::app: Oh, stiligt!

...och lapptäcksteknik på panelen också! :love:
(har precis börjat organisera lite av alla spillbitar här hemma för att samordna dem till nåt slags lapp-projekt)
Ja, ända sedan jag såg en silje deluxe har jag varit sugen på att göra lapptäcke på panelen.
Användarens profilbild
Av keah
Åh, vad fin! :app:

När jag ser alla alster som folk åstadkommer vid symaskinen blir jag så galet sugen att sy, men just nu har jag inte särskilt mycket tid över till det och dessutom så är jag inte ens hälften så kompetent som jag skulle önska. ;-)
Av Ponyo
keah skrev:Åh, vad fin! :app:

När jag ser alla alster som folk åstadkommer vid symaskinen blir jag så galet sugen att sy, men just nu har jag inte särskilt mycket tid över till det och dessutom så är jag inte ens hälften så kompetent som jag skulle önska. ;-)
Tack :D
Jag kunde önska att jag vore ordentligare på att sy. Jag blir så grymt impad över alla som syr helt raka sömmar. Mina alster blir lite hipp som happ.
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:

Jag kunde önska att jag vore ordentligare på att sy. Jag blir så grymt impad över alla som syr helt raka sömmar. Mina alster blir lite hipp som happ.
:rofl: Förlåt, jag måste hämta andan. :rofl: Nä, det gick inte.

Den är grymt fin!
Användarens profilbild
Av millla
Bubbi skrev:Bild
Äntligen har jag fått tummen ur och sytt en hybrid till.
Denna ska gå till låns till Milla ett tag. Men sen hoppas jag att jag ska få användning av den själv. :D
(Nope är inte gravid, men drömma kan man)
:vågen: :heart:
Av Ponyo
MuuM skrev:
Bubbi skrev:

:rofl: Förlåt, jag måste hämta andan. :rofl: Nä, det gick inte.

Den är grymt fin!
Bah! Du skulle se denna. På vissa ställen blev det galet snett.
Just din råkade gå ovanligt smidigt, till och med nere vid höftbältet.
:lol:
Användarens profilbild
Av Asia
:shock: :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?