Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Jag har ju flera sjalar kvar, vackra och bra, men några fler sjalbebisar blir det knappast för oss. Så vad gör man med sjalarna? :roll: Jag har sålt två eller tre, men jag har så svårt att slita mig från de andra. BB-slen för att den var den första jag bar lillan i och för att den var så mjuk och härlig, Easy Caren för att den är så vacker, trikåsjalen för att den är så vacker den också, den gröna vad-det-nu-var för märke för att den är så fin den med, vår härliga Mei-Tai-aktiga som också är så fin. Men vad ska de ligga på hög i skåpet för?

Hur gör ni andra? Är jag för sentimental? :oops: :hmm:
Användarens profilbild
Av Jennelii
Jag har många kvar och dom ligger i en väska i garaget, två har jag lånat ut o det är lite jobbigt =/ Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska göra med dom, jag vill ju liksom ha kvar alla... tror jag... mina älskade gåsar, dom är underbara.. o bebina stjärntecken knyter sig ju självt.. o selarna är bra för olika åldrar :roll: o trikåsjalen om man ska visa någon och min jättefina rebozo som jag köpte dyrt.. kommer jag ju aldrig att kunna få igen :roll: och min hoppe montreal, min tredje som jag hela tiden måste köpa tillbaka.. den kan jag ju inte sälja.. (eller har jag sålt den nu? :hmm: ) ringsjalarna är ju bra.. o vattensjalen jag aldrig använt.... *suck* dom ligger bra där i väskan :oops:
Av sjaltokan
Jag kommer spara minst en sjal var till barnen kanske någon att ha som utlåning :roll: och sen vet jag inte riktigt
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Om du är för sentimental eller inte är jag nog inte rätt person att svara på med tanke på att jag garanterat kommer att spara sjalar även fast vi inte sjalar mer! :lol:

Nu hoppas jag ju på ytterligare några år med sjalande så exakt vilka som kommer att sparas vet jag ännu inte, men jag kan nog garantera att det blir minst en per barn + en eller annan att låna ut eller spara för att låta framtida syskonbarn ska få ärva... 8)
Av Sofie
Tanken på att bo i ett hushåll utan åtminstone en bärsjal ter sig bisarr :siishah:
Hur skulle man då bära små barn, trötta barn, barn med feber... ?

Men så känns det bisarrt att tänka sig att jag inte kommer vara ansvarig för någon mer bebis efter F. Hm...

Det kan ju råka komma en bebis på besök?
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Jag har sålt/kommer att sälja. Men så är jag inte så sentimental vad gäller materiella saker heller.
Användarens profilbild
Av loppatoppa
Jag funderar lite på samma sak. Ska jag sälja/spara? Som det är nu så bär jag inte så jätteofta i sjal, blir mer selen. Min MT o vattenringis har jag aldrig använt, så dem kan jag ev tänka mig att sälja...Bebina oxen sparar jag definitivt, den fick D i doppresent, men de andra? Hmmm, som det känns nu så stannar de! 2 är utlånade nu till en mamma på dagis, i mitten av feb får kusindottern bebis o då kan hon m låna, eller så lånar jag bebisen o sjalar <3 Inom 5-10 år så har jag kanske barnbarn o då kan jag låna o sjala o lämna mina sjalar i "arv" :D
Av Tyche
Jag har sparat. Den första sjalen jag någonsin ägt och burit i, samt en favorit. Och Elins första trikåsjal och den sjal som var hennes favorit och val under så länge.
Barnen får två sjalar var, kanske vill dom bära?
Ringsjalar har jag kvar, alltid bra att ha med sig i väskan :tumup: MT ska min systeryster få ha till sin dotter :heart:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?