Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av karinmaria
Jättefint.
Jag gjorde ju en testbärpåse och nu när jag mätte ser jag att djupet på rundningen är 11 cm. Vilka problem får man med för djup rundning?
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är en fråga om tycke och smak, och bredd på bärpåsen. Är den för smal och djup går barnets rumpa inte ner i rundningen. Den blir bättre att ha en bebis liggande i men kan skära in lite i benen på ett barn som sitter. I gengäld sitter den slätare över axeln. Jag har gjort säkert 20 bärpåsar, och upptäckte plötsligt att alla som var bra följde samma form, breda som smala. Då gjorde jag mallen. Jan Andrea föreslog ca 15 cm djup förut. Har inte läst där på ett tag. Får lite hjälp nu, kollar in senare :D
Användarens profilbild
Av karinmaria
Wow, vad snabb du är på att svara!
Men då kanske min rundning passar bra just till en liten liggande bebis, det ser ju ut så, men det ser inte skönt ut att sitta i påsen, då får det bli något annat eller en ny bärpåse.

20 påsar var inte dåligt *imponerad*
Användarens profilbild
Av tinaw
Ren tur, råkade sätta mig precis. Till fleece behöver man inte runda alls skulle jag tillägga.
Användarens profilbild
Av karinmaria
tinaw skrev:Ren tur, råkade sätta mig precis. Till fleece behöver man inte runda alls skulle jag tillägga.
Aha, bra att veta!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?