- mån jan 24, 2011 19:06
Jag är en sån där person som går och ser skräckscenarion över allt och scener spelas upp i mitt huvud om hur mitt eller andras barn skadar sig. Så hela vintern har jag haft pyttelite ångest när jag är ute och går med dottern i sjal, trots broddar och jätteförsiktiga steg. Och så idag när jag är på väg från öppna förskolan så berättar personalen om en kvinna (utan broddar) som halkade med sitt barn i sele förra veckan, och barnet slog i huvudet. Gissa om jag hade ont i magen när jag gick därifrån med väldigt försiktiga steg.
Jag går nu runt med bilden av att jag skall halka och min dotter kommer spräcka skallen. Så, ehm, jag skulle behöva lugnas lite.
Jag går nu runt med bilden av att jag skall halka och min dotter kommer spräcka skallen. Så, ehm, jag skulle behöva lugnas lite.

Mamma till Isolde 100806
Här bor en Minimundus trikåsjal, Hoppediz Lima, Ellevill Zara Forest, Storchenwiege Leo Rouge och några hemmasydda.

Här bor en Minimundus trikåsjal, Hoppediz Lima, Ellevill Zara Forest, Storchenwiege Leo Rouge och några hemmasydda.