Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
verre skrev:jag DÖDADE min fina fina bebina som blev så ful och fulare sedan underbart vacker, men DÖD. den ligger i garderoben och stirrar på mig och undrar om den kan bli återupplivad.. men jag tror inte det går.. :( :cry:
:klappa: Vad hände?
Användarens profilbild
Av katha
kamalot skrev:Jag har en Ellevill Zara red i garderoben, finns den fortfarande i handeln? :hmm:
Den var det väl ca 4 år sen som dom tog bort ur butikerna, så den är en raritet. :tumup:
Användarens profilbild
Av kamalot
katha skrev:
kamalot skrev:Jag har en Ellevill Zara red i garderoben, finns den fortfarande i handeln? :hmm:
Den var det väl ca 4 år sen som dom tog bort ur butikerna, så den är en raritet. :tumup:
Yay! Då kan jag redogöra för en gammal sjal! :vågen: :fnissa:
Användarens profilbild
Av katha
sacha42 skrev:
Jemmah skrev:
sacha42 skrev:I GARDEROBEN OCH I EN RESVÄSKA :roll:
Erkänn, det är du som har allihop va?! :this:
Ja :mrgreen:
Jag är faktiskt MYCKET nyfiken på vad som kan finnas i dina gömmor, tror inte jag sett ditt sjalbestånd på bild? :hmm:
Du är väl en av få här på sjalbarn som har/har haft mååånga samtidigt?
Användarens profilbild
Av Cayenne
Jag har några, men jag försökte sälja några för ett tag sedan. Då såldes ellaroo maija. Jag har en limited easycare och några didymos som är lite udda. En pikkuruu trikåsjal ligger här också och ett par till i trikå......

Jag bar i de vävda lite i höstas/tidig vinter när lillan var sjuk. Annars dräller de runt här lite var stans...
Användarens profilbild
Av verre
mari_tres skrev:
verre skrev:jag DÖDADE min fina fina bebina som blev så ful och fulare sedan underbart vacker, men DÖD. den ligger i garderoben och stirrar på mig och undrar om den kan bli återupplivad.. men jag tror inte det går.. :( :cry:
:klappa: Vad hände?

jag var trött på min gul orrange rutiga bebina, färgade den purpur, det blev inte bra, men jag använde den flitigt ändå. så nu när isabelle skulle födas ville jag ha den fin. så jag klorinade OCH avfärgade den (kommer inte ihåg vad medlet hette) den blev helt vit, just som jag ville. torkade den, och färgade den ljuvligt grön, så underbar grön färg.
MEN MEN MEN med det DÖDDE den, den klarade inte av alla krav jag ställde utan den sa upp sig. det blev stora stora revor i den och den går sönder nästan bara man tittar på den..
tror det finns en tråd om den här någonstanns..
Användarens profilbild
Av katha
Cayenne skrev:Jag har några, men jag försökte sälja några för ett tag sedan. Då såldes ellaroo maija. Jag har en limited easycare och några didymos som är lite udda. En pikkuruu trikåsjal ligger här också och ett par till i trikå......

Jag bar i de vävda lite i höstas/tidig vinter när lillan var sjuk. Annars dräller de runt här lite var stans...
Uhhh, vad jag blev nyfiken... :vågen: Vilka dräller?..... :rodna:
Användarens profilbild
Av verre
här är min bebina följetång

massor med ot.
kan berätta att isabelle föddes i badrummet i räserfart ett par timmar efter mitt sista inlägg i den tråden.
Användarens profilbild
Av Bara_jag
disavi skrev:
verre skrev:här är min bebina följetång

massor med ot.
kan berätta att isabelle föddes i badrummet i räserfart ett par timmar efter mitt sista inlägg i den tråden.
finns ingen länk..
Vill oxå läsa om den :roll:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?