Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

tinaw skrev:
Kaffemoster skrev:
melon skrev:
Kaffemoster skrev:
Moson skrev:Kaffemoster den grå var ju skitsnygg :love:
Jo, den är ju det - den också. Syrran har preis stickat färdigt en sån så jag har dessutom sett den live och kunnat prova. Men som sagt, jag är egentligen mer förtjust i den övre...
Vad tvekar du för? :lol:
Spiralmönstret och priset :D

Men jag försöker lära mig att unna mig när nu garn är den enda last jag har.
:heart: :lol: Det tycker jag gott att du kan göra! Dessutom är designkläder inte direkt billiga heller, i synnerhet inte handstickade!
*s*
Men jag köper ju inte så dyra kläder till mig som jag kan lägga på garn ibland heller. Så jag betalar främst för nöjet att sticka - går det sen att använda så är det bonus :D.
Användarens profilbild
Av tweed
Jag la till butiken som Kaffemoster länkade till i listan i TS :D
Sen tittade jag runt lite på sidan och hittade den här:
Bild

med tillhörande text
Top for kvinder, som er i løbetid, eller som bare kan lide luft under vingerne.

Toppen er strikket i rib og løbemasker på udvalgte steder, og den er selvfølgelig totalt uden sammensyninger.

Udskæringen er lidt dybere foran end bagpå.
:fnissa: Betyder detta det det låter som på svenska eller är det bra språkförvirring och knasig humor från min sida :lol:
kvarnvik skrev:Jag la till butiken som Kaffemoster länkade till i listan i TS :D
Bild

med tillhörande text

Toppen er strikket i rib og løbemasker på udvalgte steder, og den er selvfølgelig totalt uden sammensyninger.

:fnissa: Betyder detta det det låter som på svenska eller är det bra språkförvirring och knasig humor från min sida :lol:
*s*
Vet inte, vi får väl rådfråga Sagas mamma!
Användarens profilbild
Av melon
Det är inte löbe som i löpa/springa då?
Kaffemoster skrev:
kvarnvik skrev:Jag la till butiken som Kaffemoster länkade till i listan i TS :D
Bild

med tillhörande text

*s*
zandrama skrev:
melon skrev:
ellla skrev:
melon skrev:Jag tänker ställa in virkfråga här men det får ni ta som en komplimang för det är mer liv i denna tråden än i virktråden.

Jag letar efter ett gammalt nummer av Crochet Today (jan/feb 2009). Hur hittar man det? När jag googlar hittar jag bara en massa tveksamma nedladdningssidor :? och på press-stop finns ju bara senaste numret. Jag som har hittat en så fin virkad väst i den!

Bild

Så nu får ni utdela valfritt straff för virkfråga i en sticktråd :lol: men svara gärna ändå
Det var en rackarns fin väst!!! :love:
Ja verkligen. Den åkte rakt upp på min to do lista :tumup: Bara jag får tidningen i posten så.
:love: :love: :love:
:love: :love: :love: :love: :love: :love:

måste nog också beställa en sån tidning!
Användarens profilbild
Av tweed
men man stickar väl inte en sån top för att springa i?
melon skrev:Det är inte löbe som i löpa/springa då?
Kaffemoster skrev:
Bild

med tillhörande text

*s*
Hjälp, vad ni skriver!
Här åker man på semester i några dagar och helt plötsligt är det en ny tråd med hela 6 sidor att läsa ikapp :shock:
Stickningen på semestern gick sådär. Jag håller på med ett par knähöga raggsockar och på väg hemifrån gjorde jag klart den första och idag på hemresan var jag nere vid ankeln ungefär på den andra när jag upptäckte ett fel längst upp på kanten. Bara till att riva upp...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?