Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nicegirl
Bara undrar sedan det inte finns någonting alls under deras "mit kleinen feilern" :hmm:
Av Franneke
Jag vet att de sålde en hel massa precis i början av januari med små fel (såg inte själv men läste på tyskt forum) och nu verkar det bara vara rea på ullsjalar som gäller.

Alla som behöver en ullsjal kanske vill passa på? :twisted:
Användarens profilbild
Av nicegirl
Franneke skrev:Jag vet att de sålde en hel massa precis i början av januari med små fel (såg inte själv men läste på tyskt forum) och nu verkar det bara vara rea på ullsjalar som gäller.

Alla som behöver en ullsjal kanske vill passa på? :twisted:
Ibland har de ju sånna där lotterireor där man får någonting ospecifierat för typ 49 euro så tänkte kanske att det var det de hade haft.
Det är ull jag vill ha till lillbebben men har nog inte egentligen råd :cry:
Av Franneke
nicegirl skrev: Det är ull jag vill ha till lillbebben men har nog inte egentligen råd :cry:
Jag förstår! Vill dock ändå säga att Snöflingorna är jättefina. Jag köpte mina 2009 och hade sen nyfödda dottern i på vintern/våren förra året och nu en massa på vintern. En underbar ullsjal som är jätteskön att bära i!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?